אלקטרה תבנה את מגדלי יונייטד שרונה בת"א

עסקה בשווי כ-600 מיליון שקל: קבוצת הרכישה יונייטד שרונה, שזכתה בקיץ האחרון במכרז להקמת פרויקט מגורים מהיקרים בישראל במתחם רשות השידור בפארק שרונה בתל-אביב, הודיעה שבחרה בחברת אלקטרה בנייה לביצוע הפרויקט.

לדברי חברי הקבוצה, "חברות בנייה מהגדולות במשק הציעו עצמן לביצוע הפרויקט, אך לאחר בחינת כל החלופות וביצוע הבדיקות המקצועיות, נמצאה הצעתה של אלקטרה, הנחשבת לאחת מחברות הבנייה הבכירות בישראל, כמתאימה ביותר". הצפי להשלמת פרויקט הבנייה הוא כ-4.5 שנים מקבלת היתר.

הקבוצה, בניהולו של היזם מוטי פלד, מתכוונת להקים את הפרויקט על קרקע שרכשה מרשות מקרקעי ישראל תמורת כ-1.06 מילארד שקל - מחיר המשקף עלות קרקע ליחידת דיור של יותר משלושה מיליון שקל. הפרויקט צפוי לכלול שלושה מגדלי מגורים בני 37 קומות ו-390 דירות, לצד שטחי משרדים בהיקף של 8,010 מ"ר, שטחי מסחר בהיקף של 2,300 מ"ר ושטחי ציבור בהיקף של 1,200 מ"ר. סך היקף הבנייה כ-100 אלף מ"ר, מתוכם כ-40 אלף מ"ר שטחי מרתף וכ-60 אלף מ"ר שטחים עליים.

בחברת מינהל מגורים ישראל, המנהלת את קבוצת הרכישה, הסבירו כי "הסכם הביצוע נחתם בהתאם לתקציב הקבוצה המקורי, מה שמאפשר לה לקבע את מרכיבי העלות העיקריים של הפרויקט ואת לוחות הזמנים". ואולם, מאחר שמדובר בקבוצת רכישה, צריך לקחת בחשבון שהסכום המשווק לחברי הקבוצה אינו סופי ועוד עלול לטפס בהמשך - מה שעלול לייתר את ההנחה המוצעת.

לכתבה המלאה, לחץ כאן

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר