אפריקה ישראל נכסים ודניה סיבוס זכו במכרז של משרד האוצר לתכנון והקמת מתחם קריית הממשלה המחוזית

המתחם החדש, שמתפרש על פני שטח של כ-80,000 מ"ר, ירכז את החלק הארי של פעילותם של משרדי הממשלה הפזורים כיום ברחבי העיר. המתחם יכלול מבנה תת קרקעי עם חמישה מפלסים ו-416 מקומות חניה, שטחי אחסנה ומבנה Data center מוגן משולב עם חדרי מצב, שיאפשרו למשרדי הממשלה להמשיך ולתפקד בזמן חרום. מעל קומות החניון התת"ק תוקם קומת מסחר, 3 קומות לקבלת קהל למשרד הממשלה. מעל קומות אלה, יתנוססו שני מגדלי משרדים ייחודיים לגובה כולל של 24 קומות כל אחד.

משך תקופת ההקמה כ-42 חודשים.

אפריקה ישראל נכסים וקבוצת דניה סיבוס כקבלן הקמה מדווחות היום (יום ראשון 7 באוגוסט 2016) כי, זכו במכרז של משרד האוצר לתכנון והקמת מתחם קריית הממשלה המחוזית בירושלים.

את המכרז הוציא משרד האוצר, החשב הכללי - חטיבת נכסים - רכש ולוגיסטיקה, של מנהל הדיור  הממשלתי. במסגרת המכרז התמודדו החברות על תכנון, מימון, הקמה ותחזוקה, של המתחם החדש.

על פי המכרז בשיטת ה-B.O.T אפריקה ישראל נכסים תקים את הפרויקט בשיתוף עם חברת דניה סיבוס שתשמש כקבלן הקמה, ותתפעל אותו לתקופה של כ-22 שנה.

מתחם קריית הממשלה המחוזיתהחדש, שמתפרש על פני שטח של כ-80,000 מ"ר, יוקם על מגרש בשטח 10 דונם בין שד' שז'ר, רח' יפו, ושד' נורדאו, וירכז את החלק הארי של פעילותם של משרדי הממשלה הפזורים כיום ברחבי העיר. בין המשרדים הצפויים לעבור למשכן החדש: משרד הבינוי והשיכון, משרד הקליטה, משרד המשפטים, רשות האוכלוסין וההגירה, משרד הפנים, המשרד להגנת הסביבה, משרד הבריאות, משרד הכלכלה, משרד שירות התעסוקה, משרד החינוך, רשות האכיפה והגביה, מנהלת גמלאות של משרד האוצר, השירות המטאורולוגי , מרכז מיפוי ישראל, מנהל מקרקעי ישראל , רשות החשמל, רמ"י ואחרים.

המתחם יכלול מבנה תת קרקעי עם חמישה מפלסים ו-416 מקומות חניה, שטחי אחסנה ומבנה Data center מוגן משולב עם חדרי מצב, שיאפשרו למשרדי הממשלה להמשיך ולתפקד בזמן חרום. מעל קומות החניון התת"ק תוקם קומת מסחר, 3 קומות לקבלת קהל למשרד הממשלה. מעל קומות אלה, יתנוססו שני מגדלי משרדים ייחודיים לגובה כולל של 24 קומות כל אחד. משך תקופת ההקמה כ-42 חודשים.

אבי ברזילי, משנה למנכ"ל אפריקה ישראל נכסים אמר: "זהו פרויקט משמעותי נוסף במסגרתו אנו משתפים פעולה עם דניה סיבוס. יחד עימההוצאנו אל הפועל מספר רב של פרויקטים בתחום ה-B.O.T כגון: מעונות סטודנטים בירושלים, קריית הממשלה בתל אביב, כביש 6 יחד עם שותפים, בית הכלא בב"ש יחד עם שותפים, ובימים אלה נמצאים ביישורת האחרונה. 

בפרויקט החניון הגדול באזור רמת החייל בתל אביב עבור עיריית תל אביב. חבירה לחברה אחות מובילה מקבוצת אפריקה ישראל הינה מבורכת ותואמת את האסטרטגיה העסקית של אפריקה ישראל נכסים להמשך ביסוס מעמדה כשחקן מוביל בתחום ייזום, הקמה והשבחה של נדל"ן מניב בארץ ובעולם".

רונן גינזבורג, מנכ"ל קבוצת דניה סיבוס הוסיף כי: "לאור מורכבות העבודות הן מבחינה אדריכלית והן מבחינת הפונקציות הספציפיות שהוא צפוי למלא עבור משתמש הקצה, דרש משרד האוצר ידע ומומחיות הקיימים אך ורק בחברות הביצוע הגדולות ובמשרדי האדריכלים המובילים בארץ.הניסיון המקצועי הרב שצברה דניה סיבוס בהקמה ושדרוג של פרויקטים למשרדים ממשלתיים מורכבים תרמו רבות לזכייתה בפרויקט זה ובפרויקטים דוגמת המכרז לשיפוץ מבנה בנק ישראל בו זכתה החברה לפני כשנה,והמכרז להקמת מבנה משרד המשפטים בו זכתה לפני מספר חודשים. שני הפרויקטים יחד עם אפריקה ישראל נכסים. אנו מתמודדים בעוד מספר מכרזים גדולים, ביניהם: מכרז של משרד האוצר לקרית ממשלה בנצרת עילית ובמכרז קריית התקשוב של משרד הביטחון".

לצורך תכנון הפרויקט נשכרו שירותיו של משרד האדריכלים קולקר-קולקר-אפשטיין, המתמחים בתכנון מבנים מורכבים ובנייני משרדים, וכן, שירותיהם של כ-15 יועצים מקצועיים לתחומי התכנון השונים. משרדקולקר-קולקר-אפשטיין אחראי בין היתר על תכנון מבני ציבור מובילים בירושלים כגון:משרד החוץ, בניין העיריה, מגדלי הבירה, בנין ג'ינרי 2 בקריית הלאום ובניין מבקר המדינה.

במכרז מבנה קריית הממשלה המחוזית  בירושלים התמודדו מספר קבוצות נוספות: קבוצת שיכון ובינוי - סולל בונה יחד עם האדריכל זרחי, קבוצת אשטרום יחד עם האדריכל משה צור, חברת מנרב שחברה לחברת אלקטרה יחד עם האדריכל סקורקה, חברת שפיר יחד עם האדריכלים קימל אשכולות, וחברת אפקון עם האדריכל מושלי דגן.

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות
1 תגובות
התמונה של אנונימי
יותם
ומי החברה שתנהל את הפרויקט?
על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר