ארבעה בסיסי צה"ל מתקופת המנדט ייהרסו וייבנו מחדש בעלות 2 מיליארד שקל

משרד הביטחון החל בעבודות בינוי לחידוש פניהם של ארבעה בסיסים ותיקים של צה"ל, אותם קיבל בירושה משלטון המנדט הבריטי. לדברי גורמים במשרד הביטחון, עבודות מסוג זה לא נעשו בארבעת המחנות - ליפקין (בילו), ג'וליס, שורה וגדעונים, מאז ימי קום המדינה. במסגרת העבודות צפויים להיבנות מיליון מטרים רבועים לשימושים שונים –משרדים, מגורים, סדנאות, כיתות, שטחים ציבוריים ועוד, בהשקעה כוללת של כשני מיליארדי שקלים.

ראש אגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון, ארז כהן, אמר כי "מהלך שוה"ם מושתת על הקדמת בינוי לפינוי, היינו- ראשית ייבנו המחנות החדשים ולאחר מכן יפונו הקרקעות ויוצעו לשיווק. אחת המטרות המרכזיות שצהל ומשרד הביטחון הגדירו בתכנון המהלך, הייתה להעתיק את מרבית היחידות המתפנות למחנות קיימים, באופן שיחסוך זמן וכסף, ובעיקר ישפר את האפקטיביות המבצעית של צה"ל. בשנים הקרובות נשקיע מיליארדי שקלים בהכשרת הבסיסים לקליטת היחידות המתפנות. המהלך כולו יבוצע ע"י חברות בנייה ותכנון ישראליות, באופן שיזרים סכומי עתק למשק וייצר מאות ואלפי מקומות עבודה".

לכתבה המלאה לחץ כאן

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר