ארכיטקטורה פוגשת רובוטיקה

במסגרת סדרת הרצאות אורח שבית הספר לארכיטקטורה באוני' אריאל מקיים זו השנה השביעית ברציפות, יתקיימו סימפוזיון וסדנת תכנון בינלאומיים בנושא:"ארכיטקטורה פוגשת רובוטיקה".

בסימפוזיון תתקיימנה גם הרצאות אורח  של פרופ' אדר'  קונסטנטינוס-אלקטס אונגריניסמאוני' כרתים ופרופ'  צבישילר מהמחלקה להנדסת מכונות ומכטרוניקה באוני'אריאל. הסימפוזיון יכלול הרצאות אורח, דיון בין מרצים וסטודנטים ומרתון תכנוני על מנת לרכז מאמץ קבוצתי לנושא אדריכלי. במהלך המרתון מנחים יעברו בין הצוותים המעורבים בהם ישתתפו עשרות סטודנטים מאוניברסיטת כרתים ומביה"ס לארכיטקטורה וכן סטודנטים מהמחלקה למכטרוניקה באוניברסיטת אריאל.

במסגרת ההמרתון התכנוני יתכננו המשתתפים אלמנטים למלונות אינטראקטיביים וחוויות בהתאמה אישית, עיצוב ותפעול של חללים ארכיטקטוניים אינטראקטיביים, מחדרי מלון מתוחכמים ועד לחזיתות משתנות. העבודה תתמקד ב-5 מרכיבים נפרדים של מלוןהןכחלל והן לתפעול  מרכיבים אלה יהיו מוקד העבודה  חדרים\סוויטות, כניסה\לובי, חדרי וועידות\אולמות, חזיתות\מעטפת, חללים חיצוניים\בריכה\ברים\מסעדות.

הצוותים יציגו פרויקטים בעלי איכויות עיצוב בסוגיות הנדונות בנוגע לרווחת המבקר במלון העכשווי. יתוכננו באופן רעיוני מערכות רובוטיות, להוכחת הקונצפט ויוצגו באופן חזותי, אנימציות ותרשימים של המרחב כולל הביצועים שלו, כמו גם פתרונות תוכנה וחומרה להפעלת המערכות הנדרשות.העבודה תכלול מצגות ודיונים על נושאים כגוןיצירת סביבות אוטומטיות מותאמות באופן אישי במישרין או בעקיפין למבקרים כגוןעיצוב שמבוסס על פעילות, שנובע מנתונים, קיימות, תרבות ים תיכונית, רעיון ה'ביתיות', ארעיות, ממשק אדם - מחשב, דו קיום של אדם ומחשב, מודעות לחלל ועוד.

הרצאתו של : פרופ. צבי שילר - "ארכיטקטורה בעידן הרובוטיקה" תציג את השימוש בטכנולוגיית הרובוטיקה המיועדת ליצירת סביבות דינמיות המעשירות את החוויה (ביום ה' 30.4.2015 ב 10:00-11:00)

הרצאתו של פרופ' קונטנטינוס-אלקטס אונגריניס - "עיצוב לתגובה חושית: שילוב סביבת בינה ממוחשבת ורובוטיקה בארכיטקטורה"  (ביום ה' 14:00-15:00)

הרצאות נוספות בימי חמישי ב 14:00 סדרת הרצאות אורח בניין השער אולם 51.4.55

  • 14/5/2015 - ד"ר אדר' נוף בני שדמי - "10 שנים בסין, פרויקטים נבחרים"
  • 28/5/2015 - אינג' צבי המלי - "למה מבנים מתעקשים לעמוד"
על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר