אשדר מכרה ברבעון השלישי של השנה 126 יחידות דיור

החברה מכרה בחודשים ינואר - נובמבר 369 יחידות דיור.

הכנסות החברה ברבעון השלישי עלו בכ- 12% לכ- 221 מיליון שקל; הרווח הסתכם בכ- 25.6 מיליון שקל.

חברת אשדר מקבוצת אשטרום ובניהולו של ארנון פרידמן, מציגה עלייה במכירותיה ברבעון השלישי של שנת 2014. מהדוחות הכספיים שפרסמה אשדר עולה, כי על אף מבצע צוק איתן בחודשים יולי אוגוסט וההמתנה של חלק ממבקשי הדירות לקידום חוק מע"מ אפס, מכרה החברה במהלך הרבעון השלישי של השנה 126 יחידות דיור בתמורה כספית של כ-159 מיליון שקל. בחודשים ינואר- נובמבר השנה מכרה החברה 379 יחידות דיור, בתמורה כספית של כ-561 מיליון שקל.

חברת אשדר הנחשבת לאחת מחברות הייזום הגדולות בישראל, מוכרת דירות בכ- 30 אתרים הפזורים בכל הארץ ונכון ליום ה-30 בספטמבר 2014, לחברה 1,429 יחידות דיור המצויות בביצוע ו/או בשיווק, מתוכן 676 יחידות דיור נמכרו בסכום של כ-902 מיליון שקל.

במקביל להצלחה האמורה במכירות, זכתה החברה החודש, במסגרת מכרז של רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי, בהקמת פרויקט מגורים של כ- 104 יחידות דיור בשכונת גלי כרמל בטירת הכרמל, בתמורה לכ-7.8 מיליון שקל והוצאות פיתוח בסכום של כ-13.3 מיליון שקל. זכייה זאת מתווספת למכרז נוסף, של רשות מקרקעי ישראל, בו זכתה החברה בחודש יוני, בזכויות לבניית 284 יחידות דיור בכפר יונה, בתמורה לכ-98 מיליון שקל (כולל הוצאות פיתוח).

יצוין, כי החברה סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם גידול של כ- 12% בהכנסות לכ-221 מיליון שקל, בהשוואה לכ-197 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי הסתכם בכ-38 מיליון שקל (כ-17% מההכנסות), בהשוואה לכ-63 מיליון שקל (כ-32% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. הירידה ברווחיות ובשיעור הרווח הגולמי נבעה בעיקר מאכלוס ברבעון המקביל אשתקד של יחידות מלונאיות בפרויקט "מגדלות" וממכירת הקרקע בחריש שתרמו הן לרווח גבוה והן לשיעורי רווח גבוהים. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות ברבעון השלישי 2014 הסתכם בכ-25.6 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל אשתקד, אז הסתכם בכ-25.8 מיליון שקל.

ארנון פרידמן, מנכ"ל אשדר, מסר "חברת אשדר מסכמת את הרבעון השלישי עם עלייה במכירות לעומת הרבעון הקודם השנה וזאת על אף הסביבה העסקית המאתגרת על רקע מבצע צוק איתן ואי הוודאות בעקבות ההצעה לחוק מע"מ אפס. חברת אשדר מבצעת ומשווקת נכון להיום כ- 1,429 יחידות דיור ב-30 אתרים ברחבי הארץ ומקדמת עסקאות רבות של התחדשות עירונית (פינוי בינוי ותמ"א 38) האמורות להיות מנוע הצמיחה העיקרי של החברה בשנים הקרובות.

חברת אשדר מקבוצת אשטרום מעורבת כיום בהקמתן של פרוייקטי מגורים ברחבי הארץ, בין היתר בערים חיפה, טירת הכרמל, אור עקיבא, נתניה, תל אביב, בת ים, רחובות, יהוד- מונוסון, ירושלים ועוד.  

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר