בדרך לצפון עוצרים ברמזור חדש בוואדי עארה - נתיבי ישראל

צומת מרומזר חדש נחנך השבוע, עבור העושים את דרכם בכביש 65 בין צפון הארץ ועמק יזרעאל, לבין כביש 6 (במחלף ברקאי), או כביש החוף (כביש 2) וכביש 4. הצומת החדש, בטבורו של וואדי עארה, הוקם ע"י חברת נתיבי ישראל בהשקעה כספית של 17 מיליון שקל, במטרה לשפר את הבטיחות בכניסה לכפר מושרייפה.

בנתיבי ישראל מציינים כי הקמת הצומת בוצעה במסגרת פרויקט "מוקדי סיכון", שנועד לשפר את הבטיחות ולהפחית את הסיכון עבור הולכי הרגל והנוסעים במקום. קטע הכביש האמור, בין מחלף ברקאי לבין צומת מגידו, מקשר בין מישור החוף לבין הגליל המזרחי והביקושים לו עלו בעשור האחרון, גם כתוצאה מפתיחת כביש 6 לתנועה.

בצומת שהיה צומת בצורת T לא מרומזר, נכללה גם כניסה לא מוסדרת לשכונת עקאדי השייכת לאום אל פאחם ממזרח לכביש. הצומת לא עמד בסטנדרטים מתקדמים והוא שימש נקודת חצייה עבור המתגוררים בשני צדיו. במסגרת העבודות, הוסדרו החיבורים למזרח ולמערב והאפשרות לחציית הולכי הרגל. העבודות שנוהלו ע"י חברת "דרכיה", כללו עבודות לשיפור הגיאומטריה, דרכי הגישה, ריבוד, תאורה, שילוט, יצירת מעבירי מים ותעלות ניקוז ושיקום נופי.

תמונות שצולמו לפני כשנה - לפני רימזור הצומת (קרדיט: נתיבי ישראל):

 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר