בכירי חברת ההנדסה והטכנולוגיה הספרדית מחפשים חדשנות בישראל

טכנולוגיה ספרדית זה לא רק טלפוניקה (Telefónica). השבוע, מינהל סחר החוץ במשרד הכלכלה בשיתוף עם מכון היצוא הביאו את חברת הטכנולוגיה והייעוץ המובילה בספרד אינדרה (Indra) לביקור של 3 ימים בישראל. שני בכירים מהחברה בקרו בישראל במסגרת משלחת ספרדית לכנס החדשנות MIXiii שהתקיים במרכז הירידים בתל אביב.

אינדרה היא חברת הטכנולוגיה והייעוץ המובילה בספרד עם מחזור מכירות של כ-3 מיליארד אירו בשנת 2013, 61% מהכנסות הן משווקים בינ"ל באירופה ואמל"ט, שם לחברה נוכחות בולטת. אינדרה היא מהתאגידים הבולטים באירופה מבחינת השקעה בחדשנות ובפתרונות ידידותיים לסביבה, עם השקעה של 570 מיליון יורו בשלוש השנים האחרונות. החברה מתמחה בפתרונות טכנולוגים ושירותים לשווקים מגוונים כגון תעופה אזרחית, תקשורת ומדיה, אנרגיה ותעשייה, תנועה ותחבורה, שירותי בריאות וממשל, שירותים פיננסים והשוק הביטחוני. לאינדרה נוכחות ב-138 מדינות והיא מעסיקה כ-42,000 עובדים ברחבי העולם.


בתמונה (מימין לשמאל): אבי חסון, חוסה לואיס אנגוסו וחוסה מנואל דה-היטה

ההזדמנויות לשת"פ עם אינדרה הן גדולות ומגוונות. אינדרה משקיעה מדי שנה כ-7% מסך ההכנסות למחקר ופיתוח והיא מבקשת להעמיק את היכרותה עם סביבת החדשנות והמחקר בישראל. לחברה אין נוכחות קבועה בישראל והיא הייתה מעורבת בעבר במספר מכרזי תחבורה ותשתית בארץ.

במהלך השבוע נפגשו מנהל החדשנות והמו"פ באינדרה חוסה לואיס אנגוסו (Jose Luis Angoso) והאחראי על השוק הישראלי בחברה חוסה מנואל דה-היטה (Jose Manuel De Hita) עם שורה של חברות ישראליות בתחומי התחבורה, הביטחון והאבטחה (HLS) והרפואה הדיגיטלית. בנוסף, ערכו נציגי אינדרה מפגשי היכרות עם חברות המסחור באוניברסיטאות ועם המדען הראשי במשרד הכלכלה.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר