בשורה לאנשים עם מוגבלות, מבוגרים והורים עם עגלות

בשורה לאנשים עם מוגבלות, מבוגרים והורים עם עגלות: פרויקט ההנגשה של האוטובוסים העירוניים ברחבי ישראל ושל כל תחנות רכבת ישראל שנמשך למעלה מחמש שנים יושלם בתוך חודש עד סוף שנת 2014, כולל נגישות פיזית, כריזה ושילוט בתחנות, באוטובוסים וברכבות. ההודעה נמסרה בכנס ההשקה של תוכנית "גלגלי דרום" לסיוע לאנשים עם מוגבלות בשימוש בתחבורה ציבורית.

תוכנית "גלגלי דרום" מופעלת על ידי עמותת "תחבורה היום ומחר" העוסקת בקידום התחבורה הציבורית בישראל בשיתוף עם מסד נכויות – ג'וינט ישראל ובמסגרתה יסייעו מתנדבים לאנשים עם צרכים מיוחדים לעשות שימוש בתחבורה הציבורית. היא צפויה להקל על אלפי אנשים עם מוגבלות להגיע בעזרת אוטובוסים ורכבות למקומות העבודה, לבקר בני משפחה וידידים ולצאת לבילויים.

באירוע ההשקה שנערך באשדוד השתתפו עובדי העיריות בדרום בארץ הלוקחות חלק בתוכנית, פעילים מקומיים בתחום התחבורה והנגישות, בכירים ממשרדי התחבורה והרווחה, נציגי מפעילי התחבורה הציבורית באזור ואנשים עם מוגבלויות שיעזרו בתוכנית. בכנס נשאו דברים ח"כ אילן גילאון, תושב אשדוד שמכיר את הנושא באופן אישי, ולדימיר גרשוב, סגן ראש עיריית אשדוד, דן בן דוד, מפקח מחוז ת"א והדרום בנציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות במשרד המשפטים ואישים נוספים.

ראש תחום תכנון תחבורה ציבורית במשרד התחבורה, גבי נבון, אמר שאחד היעדים הבאים הוא הנגשה של מוניות. חברות מוניות שתצטרפנה לפרויקט תבטחנה אפשרות להזמנת מונית שמאפשרת כניסה עם כיסא גלגלים פנימה ללא עזרת הנהג וזאת בתמורה להטבות. הוא ציין שעל פי החוק אין חובה להנגשה של קווים בינעירוניים, אולם יש כוונה לעשות פיילוט גם בתחום הבינעירוני באמצעות מיניבוסים מונגשים.

עדכונים על התוכנית באתר www.wheels.org.il ובעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/wheelsns
 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר