בשל ריבוי הנפגעים: המשק יושבת במחאה על תאונות העבודה

יושב ראש ההסתדרות, אבי ניסנקורן, הודיע כי החל מיום רביעי הבא - 7.11.18 - תיערך שביתה כללית במשק במחאה על ריבוי תאונות העבודה באתרי הבנייה. 

 

לדברי ניסנקורן, בהתאחדות לא מתכוונים לעבור בשתיקה על ריבוי התאונות. "זו תהיה שביתה קשה, כי על חיי אדם לא מתפשרים. נשבות עד שיפתרו את הבעיה, ובמחיר קטן הממשלה יכולה לפתור את זה", אמר.

 

צילום אילוסטרציה 
 

"זה מדהים ומעורר חלחלה שבשנת 2018 במדינת ישראל לאף אחד לא אכפת", אמר ניסנקורן במסיבת עיתונאים. "אנשים קמים בבוקר, נפרדים מהמשפחה, הולכים לעבודה ולא חוזרים. מדינת ישראל הגדולה לא יכולה להקצות 20 מיליון שקל לנושא הבטיחות? אני מודיע בזאת שאם עד יום רביעי בשבוע הבא לאיהיה פתרון נצא בשביתה כללית במשק. שביתה קשה, כי על חיי אדם לא מתפשרים". הדברים נאמרו בכנס חירום מיוחד שנערך לקראת השביתה הכללית במשק בנושא הבטיחות במקומות העבודה. באירוע, שנערך בבית ההסתדרות בתל אביב, השתתפו אלפים מכל רחבי המשק.

 

"כבר לפני חודשיים התרעתי על השביתה, אבל כל אחד זורק אחריות על השני", סיפר ראש ההסתדרות. "בשביל מה אנשים באו לממשלה, לעשייה ציבורית? בשביל לזרוק את זה על מישהו אחר? וכמו שאין בטיחות בענף הבנייה, כך יש אלימות בענף הבריאות וככה אחיות נרצחות, וככה נהגי תחבורה ציבורית חווים אלימות. אנחנו רוצים שהבניינים בהם אנו גרים והכבישים בהם אנו נוסעים יהיו מבני דמים? זה לא רק 40 איש שמתו במוות מיותר, זה עוד כ-200 שנפצעו פציעות קשות".

 

הצטרפו לקהילות המקצועיות שלנו ב WhatsApp ושנו את התרבות בענף הבנייה>> 

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר