גרסה חדשה למערכת ניהול הפרויקטים @VIEW הכוללת אפליקציית מובייל ויומני עבודה

25.6.2012
חברת רמדור מקבוצת טופ הבורסאית (Top group), המתמחה באספקת פתרונות תוכנה ותוכן לענף הבניה, התשתיות וההנדסה, מודיעה על שחרור גרסה חדשה למערכת ניהול הפרויקטים @VIEW פרי פיתוחה.
 
@VIEW הינה מערכת לניהול פרויקטים הפועלת בסביבת האינטרנט במודלמחשוב ענן(תוכנה כשירות). המערכת פותחה בכדי להעניק לגורמים המעורבים בניהול הפרויקט כלים לניהול משותף ומעודכן, כלי בקרה יעילים על פעילות צוות הפרויקט, תקשורת מקוונת ושיתוף מידע. המערכת עובדת בסביבת האינטרנט ומאפשרת גישה קלה ומהירה מכל מקום ובכל זמן, באמצעות דפדפן אינטרנט סטנדרטי. המערכת משמשת בהצלחה לקוחות מובילים רבים בארץ ובעולם במגזר הבנקאי, גופים מסחריים, פרטיים ומוסדיים.
 
הגרסה החדשה כוללת מודול @View Mobile המאפשר לעבוד על נתוני הפרויקט במכשירים חכמים, ומודול לניהול יומני עבודה באופן ממוחשב.
 
@View Mobile מאפשר למשתמשי הסמארטפון גישה מיידית לכל הפרויקטים שבביצועה, ניווט בין תיקיות וקבצים, צפייה בקבצים ובמידע רלבנטי של קובץ (כולל היסטוריה) ואפשרות לחיפוש מהיר. בנוסף, ניתן לצלם ולטעון תמונות באופן מיידי למערכת, תוך שיתוף התמונה עם שאר חברי הפרויקט.
 
אילנית בבינסקי, סמנכ"לית פעילות @View, מסבירה כי "לאור שימוש הולך וגובר באימוץ מכשירי סמארטפון, ולצד דרישה הולכת וגוברת לפיתרון זמין המאפשר מענה "כאן ועכשיו" מכל מקום, החלטנו לפתח אפליקציה ייעודית של מערכת @VIEW למכשירים חכמים (טלפונים וטאבלטים), שתאפשר ליזמים ומנהלי פרויקטים להגיב בזמן אמת, לקצר לוחות זמנים ולעמוד בתקציב."
 
המודול השני שפותח הוא @VIEW - מודול יומני עבודה. בכל פרויקט קיימת חובה לנהל יומני עבודה, כאשר לרוב התיעוד נעשה באופן ידני, כך שלעתים התיעוד הוא לא ברור או לא שלם, ולכן נוצר מצב בו למנהלים יש קושי להבין מה קרה באתר. קושי זה מתעצם היות והיומנים אינם זמינים באופן מיידי למנהלים, וכן משום שיש לבצע בהם חיפוש ידני - פעולה ארכאית שלא מתאימה לתקופתנו רווית החידושים הטכנולוגים.
 
@VIEW - מודול יומני עבודה משפר משמעותית את יכולת הניהול והבקרה של יומני העבודה ומסייע במניעת טעויות (אין "כתב יד" לא ברור), סדר וארגון טובים יותר. בין היכולות שהמודול מספק: ארכיון אוטומטי של חומר משפטי הנשמר עם הפרויקט; גישה פשוטה ויעילה ליומני עבודה לגורמי הפרויקט המורשים (לא רק לקבלן ולמפקח); אפשרות עבודה מכל מקום ובכל עת גם דרך אייפד או טאבלט; אפשרות חיפוש ואיתור מהירים ויעילים של יומני העבודה.

אודות רמדור

רמדור מקבוצת טופ (Top Group) הינה החברה המובילה בישראל באספקת פתרונות תוכנה ותוכן ייעודיים לענפי התשתיות, הנדסה ובניה, ומצריה משווקים לחברות וארגונים מובילים במגזר הפרטי והציבורי בארץ ובחו"ל. החברה מפתחת ומשווקת מערכות מתקדמות לניהול פרויקטים באמצעות האינטרנט, ניהול תקציבים, ניהול מכרזים, וניהול משימות ומעקב אחר החלטות, וכן היא המפתחת של מחירון המאגר המאוחד, המחירון המקיף לתחום הבנייה והשיפוצים המשמש בבסיס להסכם המסגרת של הממשלה. לאתר רמדור: www.ramdor.co.il


גם לכם יש חדשות ? פרסמו אותן ב CivilEng - הפורטל הישראלי להנדסה אזרחית, בנייה וסביבה. כל הפרטים כאן
על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר