דאסו סיסטמס והמכון העירוני של שנחאי לתכנון הנדסי פותחות מרכז מחקר ופיתוח משותף להנדסה

7.8.2012

 

מרכז המחקר והפיתוח החדש יספק פתרונות תעשייה חווייתיים עבור ההנדסה האזרחית ותעשיות קרובות אחרות.

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DExperience, מובילה עולמית בתוכנות תכנון 3D, פתרונות למידול דיגיטלי 3D וניהול מחזור חיי מוצר (PLM), והמכון העירוני של שנחאי לתכנון הנדסי, אחת מהחברות ההנדסה הציבוריות המוכרות בסין, הכריזו כי יפתחו במשותף מרכז מו"פ (מחקר ופיתוח) חדש בשנחאי שבסין.
 
המרכז החדש יעסוק בפיתוח פתרונות תעשייה חווייתיים עבור הנדסה אזרחית והכשרת מומחי תשתיות בנייה, בהתבסס על פלטפורמת ה-3DExperience של דאסו סיסטמס. מרכז המו"פ החדש, אשר מיועד להיפתח באוגוסט 2012, מוקדש לפרויקטים של גשרים, אספקת מים ומתקני טיפול בשפכים, כבישים, מסילות רכבת, כמו גם מבנים פתוחים ותת-קרקעיים.
 
המכון העירוני של שנחאי לתכנון הנדסי, או בקיצור SMEDI - Shanghai Municipal Engineering Design Institute, נוסד בשנת 1954, ולאורך השנים ניהל מעל 7,000 מהפרויקטים היותר סמליים של סין, החל מפרויקטים הנדסיים של סביבה ומקורות מים ועד להנדסת מבנים ותשתיות תחבורה בקנה מידה גדול. המכון, עם ההתמחות הייחודית שלו לשוק ההנדסה האזרחית, יעבוד יחד עם צוותי המומחים של דאסו סיסטמס כדי ליצור ולאמת מפרטי פתרונות חווייתיים, כגון אספקת תקנים ותוכן תעשייתיים.
 
פלטפורמת ה-3DExperience של דאסו סיסטמס מספקת למומחי הנדסה אזרחית ותשתיות בנייה עם סביבה ייחודית, פתוחה ושיתופית, שתאפשר להם לתכנן, לדמות ולנהל פרויקטים של תשתיות בכל היקף, תוך הפחתת טעויות והבאת פרויקטים על פי לוחות הזמנים והתקציב שנקבעו.
 
"בתור מובילה עולמית בתכנון בתלת ממד, מידול דיגיטלי בתלת ממד ו-PLM, פתרונות דאסו סיסטמס הוטמעו בהצלחה בתעשיות רבות", אמר וואי טנג, יושב ראש מכון SMEDI. "אנו מאמינים כי הם יכולים להביא ערך מוסף משמעותי בהתמודדות עם הצרכים של חברות ההנדסה האזרחית והבנייה, כפי שהוכח בשנים האחרונות דרך פרויקטים של לקוחות מובילים מענף הבנייה.  תוך מינוף פלטפורמת ה-3DExperience של דאסו סיסטמס לתחום ההנדסה האזרחית, אנחנו בטוחים ביכולתנו התחרותית למקסם את הפרודוקטיביות ולמזער טעויות בכל הפרויקטים העתידיים שלנו."  
 
"כאשר חושבים על `חוויות העתיד`, אין דבר מתאים יותר מאשר להסתכל על שוק הבנייה וההנדסה האזרחית. הגורם החשוב ביותר עבור מתכננים, קבלנים ומהנדסים אזרחיים, הוא היכולת לדמות באופן הכי מציאותי בניה של גשרים, בניינים, סכרים או פרויקטים אחרים של הנדסה אזרחית, ולגלות כיצד הם פועלים ומשפרים את איכות החיים תחת החוויה הרחבה של האזרחים הרגילים", אמר גלעד פרידמן, מנכ"ל דאסו סיסטמס ישראל. "זה הופך את פלטפורמת ה-3DExperience ואת פתרונות התעשייה החווייתיים שלנו חיוניים עבור לתעשייה זו, הצומחת במהרה ברמה העולמית."
 
"כבר מההתחלה, פלטפורמת ה-3DExperience שלנו ספגה השראה מהלקוחות ומהשותפים שלנו, ודרך מה שהם סיפרו לנו על השווקים שלהם. זו הסיבה שבגללה לדאסו סיסטמס יש היסטוריה ארוכה ומוצלחת של שיתוף פעולה עם חברות מרכזיות בתעשייה לפיתוח יישומים חדשניים שיסייעו ליצור הרמוניה בחיי אדם בסביבה העירונית של המאה ה-21", אמר דומיניק פלוראק, סגן נשיא בכיר למוצרים ומו"פ בדאסו סיסטמס. "שותפותינו עם מכון SMEDI, אחת מחברות ההנדסה האזרחית המובילות והמבוססות בסין, תסייע לנו להאיץ את הפיתוח של פתרונות תעשייה חווייתיים ברמה עולמית, עבור מגזר ההנדסה האזרחית בסין וברחבי העולם."
 

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד 3DExperience - Dassault Systèmes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-150,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-80 מדינות.

CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.com\Israel


גם לכם יש חדשות ? פרסמו אותן ב CivilEng - הפורטל הישראלי להנדסה אזרחית, בנייה וסביבה. כל הפרטים כאן
על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר