דניה סיבוס זכתה במכרז של רכבת ישראל לשיפוץ תחנת סבידור תל-אביב

דניה סיבוס ממשיכה לבסס את פעילותה בתחום התשתיות העירוניות: החברה זכתה במכרז של רכבת ישראל לשיפוץ תחנת סבידור תל-אביב, היקף העבודות מוערך בכ-31 מיליון ₪

חברת דניה סיבוס, זרוע הבניה והתשתיות של קבוצת אפריקה ישראל, זכתה במכרז של רכבת ישראל במסגרתו תשפץ את תחנת הרכבת סבידור, התחנה הגדולה ובעלת מספר הנוסעים הגבוה ביותר בישראל.

העבודות יכללו בניית מבנה יציאה מתחנת סבידור ישירות אל גשר מודעי באמצעות מעליות, דרגנועים ומדרגות, וכן הקמת מבנה אנרגיה בסמוך למתחם התחנה. היקפו הכספי של הפרויקט הינו כ-31 מיליון שקלים, ולוחות הזמנים לביצוע הינם  שנתיים.

תחנת סבידור הינה התחנה הפעילה, הוותיקה והעמוסה ביותר במדינת ישראל. זאת לפי מדד מספר הנוסעים העוברים בה, וכן על-פי מספר רציפי הנוסעים הנכללים בה, שישה, שהינו הגדול ביותר ביחס ליתר תחנות הרכבת בארץ. כמו-כן, היא מתפקדת כתחנת מעבר של כל קווי הרכבות הפעילים בישראל, מלבד קו הרכבת הפרברית לחיפה והקריות וקו הרכבת הפרברית לבאר שבע-דימונה.

רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס אמר כי, "דניה סיבוס ממשיכה ביישום האסטרטגיה העסקית שלה לביסוס מעמדה כשחקן מוביל בתחום תשתיות התחבורה בישראל. זכיה זו מצטרפת לזכיה במכרז נוסף בתחום התשתיות העירוניות, של נת"ע, במסגרתו וכחלק מעבודות הרכבת הקלה בעירדניה סיבוס תקים יחד עם השותפה הסינית חברה CCECC תחנת רכבת תת קרקעית בצומת קרליבך בתל-אביב בהיקף של 568 מיליון ₪".

בעז צפריר, מנכ"ל רכבת ישראל אמר כי, "התחנות הן מקום המפגש שלנו עם לקוחות החברה והשער ממנו הם נכנסים ויוצאים אל הרציפים והרכבות. ההקפדה על איכות השירות בתחנות הרכבת, חזותן ומכלול השירותים שניתן בהם, היא חלק חשוב מתפיסת השירות שאנו מובילים בשנים האחרונות. הוספת היציאה הנוספת מתחנת הרכבת הגדולה ביותר בישראל, היא צעד משמעותי לרבבות לקוחותינו שעושים שימוש בתחנה זו. אנו נמשיך ונפעל לשיפור השירות, ובמסגרת זו יחלו בקרוב גם עבודות להוספת דרגנועים ביציאה הדרומית מרציפי תחנת ת"א השלום אל גשר השלום".

דניה סיבוס אחראית על הקמת פרויקטים בין הבולטים בישראל בתחום התשתיות העירוניות, דוגמת: כביש 431  בעלות כוללת של מעל 2 מיליארד ₪, שותפה בהקמת כביש 6 בעלות כוללת של 1 מיליארד ₪, תכנון וביצוע פרויקט כביש 40 עוקף ב”ש וביצוע קווי רכבת, כריית מנהרות גילון בין עכו לכרמיאל, וכן מחלפים וגשרים דוגמת גשר מוצא.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות
1 תגובות
התמונה של אנונימי
גבארין חליל עזיז
כל הכבוד דניה סיבוס.............
על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר