דניה סיבוס יישמה מערך פתרונות אבטחה וגיבוי מידע של סימנטק ברחבי הארגון


19.6.2012


חבילת Symantec Enterprise Vault סייעה לדניה סיבוס דניה לחסוך למעלה ממאה אלף שקל באחסון דוא"ל ולהוריד את כמות הגיבוי ב-50 אחוז; הפרויקט בוצע על ידי החברות נטקום ואנקור.

חברת הבניה דניה סיבוס יישמה מערך פתרונות מבית סימנטק, הכוללים את חבילתSymantec Enterprise Vault לאחסון, גיבוי ואבטחת מידע. פרויקט ההטמעה בוצע על ידי חברת אנקור תשתיות מחשוב, הנמנית על מערך השותפים המנוהלים של סימנטק. בנוסף, הוטמעה מערכת DLP של סימנטק למניעת אובדן נתונים, פרויקט שביצעה חברת נטקום, מקבוצת מלם-תים, שותפה בכירה ברמת פלטינום של סימנטק בישראל.
 
דניה סיבוס מוכרת בענף הבנייה כחברה אשר הביאה את הטכנולוגיה לתעשייה. בתור חברת בת של אפריקה-ישראל-השקעות ואחת מחברות הבנייה הבינלאומיות הגדולות בישראל, דניה סיבוס הטמיעה באופן שוטף טכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך כדי לתמוך בתהליך הבנייה. ב-10 השנים האחרונות החברה בנתה יותר מ-20,000 דירות, ובנוסף הייתה מעורבת גם בפרויקטים מורכבים לבניית תשתיות, כולל דרכים ראשיות, מסילות ברזל וגשרים.
 
פתרונות סימנטק, בהם Backup Exec ו-Symantec Protection Suite Enterprise Edition סייעו לדניה סיבוס לחסוך למעלה מ-100 אלף שקל באחסון דוא"ל, להוריד את כמות אחסון הגיבוי ב-50%, לקצר זמן חלון הגיבוי מ-24 שעות ל-5 בלבד ולסנן 99% מהספאם מדואר הזבל. בנוסף, פתרון Symantec Data Loss Prevention, המספק אמצעי לניטור, הגנה וניהול נקודות קצה, ולצמצום התפשטות מידע חסוי ברחבי הרשת, מסייע לצוות דניה סיבוס להגדיר מדיניות אוניברסלית לכל הארגון, בתיאום עם המשתמשים העסקיים, כדי לאבטח את המידע בצורה יזומה ולמנוע מאלמנטים חסויים לזלוג מחוץ לחברה.
 
פתרון Backup Exec החליף את פריסת CA ArcServ, והציג אבטחת נתונים מהירה, אוטומטית ויעילה עבור כל סביבות החברה, בין אם זה Windows, Oracle, שרתיSQL , או Active Directory – גם על פלטפורמות פיזיות וגם על וירטואליות.
 
טל נתנוביץ`, מנמ"ר דניה סיבוס, אומר כי "סימנטק מטפלת באבטחה, אחסון וניהול סיכוני המערכת באופן יומיומי, ומאפשרת לצוות ה-IT של דניה סיבוס להקדיש יותר זמן ומאמץ במה שחשוב ביותר: אספקת שירותים חדשים והטמעה ופיתוח מערכות חדשות המניעות רווחים מצטברים מבנייה. מגוון השירותים של החברה המבוססים על הטכנולוגיות של סימנטק מאפשר לנו לצמצם עלויות, להשתמש במשאבי כוח האדם של החברה בצורה יותר תועלתנית, ולהתמקד בהזדמנויות הבניה."
 
לדברי מיטל פתאל, מנהלת לקוחות עסקיים לתחום מסחר ותעשייה בסימנטק, "עבור כל ארגון ישראלי, אבטחת מידע היא דאגה ממעלה ראשונה, כאשר בראש סדר העדיפויות של דניה סיבוס נמצא הצורך להגן על חלק ניכר מ-500 העובדים שלה, שנמצאים בשטח באתרי בנייה ומתחברים לרשת החברה מרחוק. פתרון Symantec Protection Suite Enterprise Edition מספק גישה מאוחדת להגנות אנטי וירוס ו-Antyspyware, יחד עם הגנת חומת אש (Firewall) ושליטה על מכשירים. שדרוג שנערך לאחרונה ל- Endpoint Protection 12כחלק מפריסת Protection Suite מבטיח שתהליך האבטחה לא פוגם באסטרטגיית הווירטואליזציה של החברה."
 
גדי גרוס, סמנכ"ל מכירות בנטקום ציין כי "תפקיד ה-IT בחברת דניה סיבוס, כמו בחברות אחרות שרואות בטכנולוגיה כלי לקידום עסקיהם, הוא לתמוך ולבנות תשתית שתספק  תמונה מדויקת ומהירה של המצב העסקי. לצורך כך יש לאחסן את המידע ולהגן עליו בצורה מיטבית. אנו מאמינים כי יש להבין את צרכיו העסקיים של הלקוח ורק אז להתאים לו פתרון, וכך עשינו בפרויקט זה."

**
סימנטק היא מובילה עולמית באספקת פתרונות אבטחה, אחסון וניהול מערכות, שנועדו לסייע לצרכנים ולארגונים לאבטח ולנהל את עולם המידע של ימנו. המוצרים והשירותים של סימנטק, מגנים כנגד סיכונים רבים הנמצאים בנקודות רבות באופן שלם ויעיל, ומקנים ביטחון בכל מקום בו משתמשים או מאחסנים מידע. מידע נוסף זמין בכתובת:
 www.symantec.com


גם לכם יש חדשות ? פרסמו אותן ב CivilEng - הפורטל הישראלי להנדסה אזרחית, בנייה וסביבה. כל הפרטים כאן
על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר