הביקושים לנדל"ן חוצים את הקו הירוק

הביקושים לדירות חדשות חצו מזמן את הקו הירוק. צ.פ לחברה לבניין מכרה תוך שלושה חודשים 42 דירות בפרויקט T&D הממוקם באפרת, כ-10 דקות  מירושלים.

בין הדירות שנמכרו, דירת 4 חדרים על שטח של 106 מ"ר בתוספת גינה של כ 150 מ"ר  בקומה קרקע  נמכרה תמורת 1.5 מיליון שקל  ודירת דופלקס 6 חדרים 148 מ"ר  בתוספת מרפסת של כ-30 מ"ר נמכרה תמורת 1.7 מיליון שקל. לחברה נשארו 4 דירות אחרונות במחיר התחלתי של 1.7 מיליון שקל לדירת דופלקס 6 חדרים.

פרויקט T&D כולל 60 יח"ד בנות 4,5 ודופלקסים בני 6 חדרים אל מול נוף ירוק.  מדובר בפרויקט בוטיק הכולל 10 בניינים הכוללים 6 דירות בלבד בכל בניין. היקף המכירות הצפוי בפרויקט עומד על 80 מיליון שקל.

לדברי צבי פוקס, הבעלים של צ.פ חברה לבנין "מדובר בפרויקט היושב על הגבעה היפה ביותר ביישוב אפרת ומותאם במיוחד למשפחות. היתרון הגדול של הפרויקט מלבד מיקומו, הוא שאנחנו גם היזמים וגם הקבלן המבצע. לכן, רוכשי הדירות יקבלו מענה במקום אחד ולא יטורטרו מקבלו אחד לשני כמו שקורה לצערי בפרויקטים רבים בארץ".

אפרת ממוקמת באזור יהודה וכוללת שני מרכזים מסחריים, מרכזי ספורט וריכוז גבוה של בתי ספר ובתי כנסת יחסית לגודל האוכלוסייה. לאחרונה המועצה אף זכתה בפעם התשיעית ברציפות בפרס ניהול תקים מטעם משרד הפנים.

לפני שבועות ספורים, צ.פ חברה לבנין זכתה במכרז להקמת קניון באפרת הכולל 10,500 מ"ר של מסחר ומשרדים. החברה צפויה להשקיע בהקמת המתחם כ-100 מיליון שקל.

על פי נתוני הלמ"ס, כיום מתגוררים באפרת מעל 8,000 תושבים וקצב גידול האוכלוסייה עומד על 1.3% בשנה. האוכלוסייה באפרת מאופיינת במעמד סוציואקונומי בינוני-גבוה והשכר הממוצע ביישוב גבוה בכ-10% מהשכר הממוצע במשק.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר