הגשמה תבצע פרויקט 'פינוי בינוי' בלונדון בהשקעה של 70 מיליון ליש"ט

חברת הגשמה, שבבעלות אבי כץ ועו"ד חנן שמש, חתמה על עסקה לביצוע פרויקט "פינוי בינוי" בשכונת האמפסטיד היוקרתית בלונדון. במסגרת העסקה תממן הגשמה רכישת הבניין הישן, הריסתו ובמקומו יבנו 17 דירות יוקרה. היקף הפרויקט כולו מוערך ב-70 מיליון ליש"ט.

מהגשמה נמסר כי צפי תהליך הבניה והמכירה של הדירות בפרויקט צפוי להיות כ-33 חודשים, והתשואה הצפויה למשקיעים מוערכת בכ-21.7%. עוד נמסר כי זהו הפרויקט השלישי של הגשמה עם היזם המקומי שיבצע את הפרויקט, וזאת לאחר שהוא עמד בזמני הפרויקטים הקודמים. לצורך ביצוע העסקה מגייסת הגשמה ממשקיעיה בישראל סכום של כ-5.5 מיליון ליש"ט, ו-5.5 מיליון לישט נוספים ממשקיעים בריטיים. שכונת האמפסטיד בלונדון נחשבת למאד מבוקשת בקרב הקהילה היהודית, והיא ממוקמת בסמיכות לקמדן טאון.

באחרונה סיכמה הגשמה שנה ראשונה של פעילות בלונדון, תחת פעילות המותג Cogress, במסגרתה היא השלימה יותר מ-20 עסקאות בהיקף כולל של 1.5 מיליארד שקל. סך ההון העצמי שהושקע בשנת הפעילות הראשונה מסתכם ב-260 מיליון שקל. בתקופה זו הצטרפו להשקעות בלונדון כ-1,500 משקיעים והפעילות ממשיכה להתרחב.

לדברי עו"ד חנן שמש, יו"ר ומנכ"ל הגשמה, "פרויקט ה'פינוי בינוי' החדש שלנו בלונדון הוא חלק משורה ארוכה של פרויקטים איכותיים שאנחנו מתכננים לבצע במסגרת התרחבות פעילותינו בלונדון, כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות הגלובלית של הגשמה. עד לסוף השנה אנחנו צופים כי היקף ההשקעות  בלונדון יעלה על 2 מיליארד שקל, עם הצטרפותם של מאות משקיעים נוספים. אנחנו צופים בשנים הקרובות המשך צמיחה משמעותית בפעילות של הגשמה גם בישראל וגם בפעילותה בחו"ל".  

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר