הדור הבא: פתחנו את קורס בקרת פרויקטים לפורום דור ההמשך בהתאחדות בוני הארץ

במסגרת שיתוף פעולה בין קבוצת CivilEng לבין פורום דור ההמשך של התאחדות בוני הארץ, נפתח אתמול קורס בקרת פרויקטים בבנייה, שמיועד לתת כלים וידע מקצועי לדור ההמשך של בעלי החברות המשפחתיות בענף הבנייה - בניהם ובנותיהם של בעלי ומקימי החברות. נכון להיום, משולבים בני דור ההמשך בתפקידים בכירים יותר או בכירים פחות בארגון ומיועדים להוות את שכבת ההנהלה הבכירה של החברות בעתיד הקרוב.

 

 

מטרת הקורס היא להעניק כלים חשובים שיסייעו להם להבין יותר את התחום הבקרת הפרויקטים ובפרט את ההיבטים התקציביים והיבטי לוחות הזמנים של פרויקטים. כלים אלה יסייעו להם לשאול את השאלות הנכונות ולקבל את ההחלטות הנכונות מבחינה ניהולית.

 

הקורס, שאורכו 4 מפגשים, כולל שורה של מרצים מובילים בתחומם כשכל אחד מהם יעביר מפגש בתחום התמחותו.

 

לירז בללי שושן
 

ידע חשוב להבנת התחום

המפגש הראשון התחלק לשני חלקים ולשני מרצים. הוא החל בדברי ברכה מפי לירז בללי שושן, מנהלת פורום דור ההמשך בהתאחדות בוני הארץ, כשלאחר הסבר קצר על CivilEng ועל פעילותה, החלו ההרצאות.

 

ההרצאה הראשונה היתה של טל נתנוביץ, סמנכ"ל בקרה, רכש, תפעול ומערכות מידע בשיכון בינוי סולל בונה. טל דיבר על תהליכי הבקרה התקציבית, כיצד מקימים מערך כזה בארגון, מהי התרבות הארגונית שהארגון צריך לאמץ על מנת להקים מערך בקרה ומיהו הבקר האידיאלי. בחלק השני של המפגש נערכה הרצאה של ג'ייסון לויטן, מנהל תחום בינוי בקבוצת מליסרון, שדיבר על תהליכי בקרה תקציבית מנקודת המבט של היזם.

 

המרצים ג'ייסון לויטן וטל נתנוביץ'
 

בשבוע הבא יתקיים מפגש בדגש על בקרה תקציבית, לרבות תהליכי הבקרה, בהובלת אמיר קינן. לאחר מכן, המפגש השלישי יעסוק בניהול לוחות זמנים (בהובלת איציק קצב, מומחה לוחות זמנים) ובמפגש הסיום נקיים הרצאה בנושא ניהול סיכונים, זאת לצד תרגול בנושא. המפגש יועבר על ידי אבי משען.

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר