הוגשה בקשה להיתר בניה לפרויקט חדש של חברת שמשון זליג בראשון לציון – "מרום וילאז"

חברת הנדל"ן שמשון זליג, הגישה בימים אלה לוועדה המקומית לתכנון ובניה בראשון לציון, בקשה לקבלת היתר לפרויקט חדש שתקים על מגרש שרכשה ברחוב מבצע חירם בעיר. הפרויקט, שייקרא "מרום וילאז' " תוכנן על ידי משרד קיקה ברא"ז אדריכלים .

הקרקע במערב ראשל"צ, ברחוב מבצע חירם 4 , נרכשה על-ידי החברה מפרטיים ב 31.2 מיליון ₪ במסגרת עסקת פירוק שיתוף. על המגרש ששטחו כ 4.4 דונם , יוקם בניין בן 19 קומות אשר יכלול 68 יח"ד .
תמהיל הדירות מגוון וכולל גם דירות קטנות בנות 3 חדרים. תכנון דירות קטנות יותר הוא תולדה של עלייה בביקושים לדירות מסוג זה באזור. בנוסף יוצעו דירות 4 ו- 5 חדרים וכן דירות מיוחדות. על-פי הצפי יהיה מחירה של דירת שלושה חדרים החל מ 1.3 מיליון ₪.

פרויקט נוסף של החברה בראשון לציון, אשר בנייתו הסתיימה לפני כשנה, הוא "וילאז' אל הים" השוכן בסמוך וזכה באוסקר המצוינות בבניה מטעם התאחדות הקבלנים . הפרויקט כולל 2 מגדלי מגורים בני 21 קומות כל אחד בהם 150 דירות . בכל מגדל לובי מפואר עם עמדת שומר.

לדברי יונית כספי, מנכ"ל משותף בחברת "שמשון זליג" : "העיר ראשון לציון היא נמל הבית של החברה, הבונה בעיר מאז ימי הקמתה לפני למעלה מ- 50 שנה. החברה רואה חשיבות להמשיך ולהציע לקהל רוכשי הדירות בראשון לציון, דירות בסטנדרט בניה גבוה ובאיכות תכנונית וביצוע חדשני, לצד המשך בניה בתל אביב ובערי השפלה."

פעילות הנדל"ן של חברת שמשון זליג המשפחתית, החלה לפני כ 52 שנה (1960) ע"י שמשון זליג ז"ל. עיקר עיסוקה של החברה הינו בניה למגורים. לאורך שנות פעילותה בנתה החברה אלפי יח"ד בשכונות מגורים ובמגדלי יוקרה ובמקביל בנתה גם מספר מרכזים מסחריים . את פעילותה החלה "שמשון זליג" בבניית פרויקטים בראשון לציון, שם היא בונה גם כיום, ובמקביל התרחבה הפעילות גם לנס ציונה, רחובות, חולון, צפון תל אביב, רמת השרון ועוד. במרבית הפרויקטים, חברת שמשון זליג הינה היוזמת וגם המבצעת כאשר השיווק הכולל נעשה באופן ישיר ע"י החברה. מעל 15 שנים שהחברה מתמחה בבנייה מתועשת שהינה שיטת בנייה מתקדמת ביותר, החוסכת בכח-אדם, מייעלת את התכנון, מעלה את רמת הדיוק באופן ניכר, מקצרת את משך הבניה ומשפרת את איכות המוצר הסופי. 
 

הדמייה של פרוייקט מרום וילאז' בראשון לציון

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות
1 תגובות
התמונה של אנונימי
בונה קטן
אחלה של פרויקט
על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר