החברה הלאומית לדרכים - סיכום מחצית 2012: היקף מכרזים של 3.6 מיליארד ש''ח

1.8.2012

החברה הלאומית לדרכים סיכמה חצי שנת עבודה במפגש עם מנהלי הפרויקטים, שעיקרו, הצגת המשך תכנית העבודה. "אנו עומדים בכל היעדים ומקווים שהמדינה תמשיך להשקיע בתשתיות, אשר ימשיכו לשמש מנוע צמיחה של המשק הישראלי", אמר מנכ"ל החברה שי ברס
 
"המימוש העקבי של התכניות הרב-שנתיות של החברה הלאומית לדרכים, העביר לשוק הקבלני, את התחושה הטובה ביותר של וודאות כלכלית", ציין מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים, אדריכל שי ברס, בפתח דבריו, במפגש השנתי עם מנהלי הפרויקטים של החברה, שהתקיים הבוקר בכפר המכביה, "אנו מאמינים ומקווים שגם בתקופה שבה הממשלה מפעילה תכנית קיצוצים, נמשיך לשמש עמוד שדרה מרכזי לענף כולו. הסיכום החצי שנתי של שנת 2012, במהלכו יצאו לפועל מכרזים בעלות כוללת של 3.6 מיליארד שקל, מצביע על עמידה בכל היעדים. אנו מקווים שהמדינה תמשיך להשקיע בתשתיות, שימשיכו לשמש מנוע צמיחה של המשק הישראלי".
 
מאות אנשי מקצוע, בהם מהנדסים, קבלנים ואנשי מקצוע רבים מענפי התשתיות והתחבורה, השתתפו הבוקר בכנס, בו הציגה הנהלת החברה בפירוט, את הפרויקטים היוצאים לדרך בשנה הנוכחית זה אחר זה. הרשימה כללה את מכרזי שדרוג הכביש לירושלים: שער הגיא – שורש, שורש-חמד, מנהרת הראל, גשר מוצא. את כביש 31, הארכת נתיבי איילון צפונה (כביש 20), הזרוע המזרחית בהארכת כביש חוצה ישראל, תחנות רכבת העמק, מכרזי קו הרכבת לכרמיאל, סדרת פרויקטים ראשונים בפרויקט "כבישים ללא אבא", מוקדי סיכון ועוד.
 
"החברה הלאומית לדרכים הינה חברת ניהול וביצוע פרויקטים", אמר יו"ר החברה הלאומית לדרכים יאיר שמיר למנהלי הפרויקטים, "יכולתה של החברה לממש את ייעודה, תלויה כמעט בלעדית ביכולת המקצועית שלכם. את זאת אנו עושים תוך מילוי חובתנו לעמידה בסטנדרטים בינלאומיים של איכות ועלות. משתמשי הדרך הם הלקוח החשוב ביותר. איכות ניהול הפרויקטים היא הגורם החשוב ביותר שיקבע את עתידנו. כלל ידוע בכלכלה, הוא שהשקעות בתשתיות תמיד מסייעות ביציאה ממשברים, או באי כניסה אליהם".
 
מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים אדריכל שי ברס: "אני פונה אליכם בבקשה לסמוך על יכולות הניהול שלכם. שמתי לעצמי מטרה להקל עליכם בהתנהלות מול החברה. אני מבקש, אם תתקלו בקושי, פנו ישירות אלי ואנו נתקן. אנו קשובים אליכם ומאמינים שאין אפשרות לאי עמידה ביעדים. קחו את המקצוענות שלכם קדימה והיא תהיה לכם למגן".

צלם: גלעד קוולרצ`יק


 

גם לכם יש חדשות ? פרסמו אותן ב CivilEng - הפורטל הישראלי להנדסה אזרחית, בנייה וסביבה. כל הפרטים כאן
על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר