החברות אפי קפיטל ואורתם סהר הקימו חברה בת לקידום פרוייקטים של מחיר למשתכן

החברות אפי קפיטל ואורתם סהר הקימו חברה בת שתקדם פרויקטים של מחיר למשתכן. בשלב ראשון נכנסו החברות כשותפות בפרויקט להקמת 276 יח"ד בשכונת פסגות אפק בראש העין, על גבי קרקע שאורתם סהר זכתה בה במסגרת מכרז מחיר מטרה. מדובר בקרקע מהבודדות שיצאו במחיר מטרה, כאשר התחלת שיווק הפרויקט מתוכנן להתבצע עד סוף השנה. ככל הנראה זה יהיה הפרויקט הראשון שיצא לשיווק במסגרת זו.

החברות זכו במשותף במכרז מחיר למשתכן במתחם כורדני בקריית מוצקין, החברות ישלמו 6.6 מיליון שקל על 3 מתחמים בשטח כולל של  9.3 דונם, להקמת 282 יח"ד. בכוונת החברות להתמודד בהמשך במכרזים נוספים של מחיר למשתכן.

שייקה נפחא, סמנכ"ל חברת אפי קפיטל ציין כי "רצינו לחבור לשיתוף פעולה עם חברת ביצוע על מנת להשלים את הצד היזמי שלנו. בדקנו מספר חברות בתחום הביצוע לכניסה לשותפות ובחרנו באורתם סהר. הקונספט של מחיר למשתכן מתאים לאסטרטגיה שלנו לשווק דירות במחירים סבירים ובכך לאפשר גם לקהל הרחב שכיום לא יכול להרשות לעצמו  להיכנס למעגל רוכשי הדירות".  

חברת הנדל"ן אפי קפיטל החלה את פעילותה בשנת 2006 ופעלה בעיקר באזור חדרה. החברה מתמקדת כיום בדיור בר השגה, עם 1800 יח"ד בשלבי תכנון וביצוע שונים. בין הפרויקטים: פרויקט אקווה בשכונת עין הים בחדרה ביחד עם עמרם אברהם ( 520 יח"ד), פרויקט opark בשכונת נווה אור החדשה באור עקיבא (400 יח"ד), פרויקט של 400 יח"ד בבאר שבע, בניין בוטיק בבת ים. בנוסף החברה מקדמת תכניות על שטח בן 120 באליכין ועל שטח של 200 דונם באזור תעשיה חדרה. החברה נהנית מאיתנות פיננסית, המאפשרת לה להשקיע באזורים מתפתחים נוספים.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר