החלה בניית שכונה חדשה בקיבוץ גליל ים

פרויקטים חדשים למגורים: קבוצת יצחקי הודיעה היום (ב') כי קיבלה היתר בנייה לשכונת מגורים חדשה ליד קיבוץ גליל ים בהרצליה. מדובר בשלב הראשון של שכונת צמרות גליל ים, הכוללת 21 בניינים עם 660 דירות. בשלב זה החלה בניית 6 הבניינים הראשונים במתחם. 

בקבוצה מעריכים כי הבנייה כולה תושלם תוך כ-5 שנים והאכלוס צפוי בסוף שנת 2018. עוד מדווחים כי עד כה נמכרו 150 יחידות דיור מתוך 214 דירות שכבר יצאו לשיווק, כאשר מחיר דירת 4 חדרים בפרויקט מתחיל ב-2.59 מיליון שקל ומחיר דירת 5 חדרים מתחיל ב-2.9 מיליון שקל. לצד הפרויקט ייבנו גני ילדים, בתי ספר ופארק בשטח של 200 דונם.

הדמיית פרויקט צמרות גליל ים בהרצליה

 

לדברי רוני טננבאום, סמנכ"לית השיווק והמכירות בקבוצת יצחקי, הפרויקט יכלול תמהיל מגוון של דירות 4-5 חדרים, דירות גן ודירות מיני-פנטהאוז. באשר לתמהיל הרוכשים, היא מוסיפה כי הוא כולל הן זוגות צעירים שרכשו את דירתם הראשונה והן משפרי דיור מאזור הרצליה, רמת השרון ותל-אביב. בנוסף רכשו דירות בפרויקט גם משקיעי נדל"ן.

הדמיית פרויקט אחוזת דניה בחדרה

חדרה: 92 דירות בשכונת אחוזת דניה

בתוך כך, חברת אאורה ישראל הודיעה היום כי החלה בבניית פרויקט דניה בשכונת אחוזת דניה בחדרה. מדובר בשני בניינים בני 10 קומות עם 92 יחידות דיור. בחברה מציינים כי מחירי דירות 3 חדרים בפרויקט יעלו בשלב השקת הפרויקט 1.04 מיליון שקל, ודירות 4 חדרים 1.24 מיליון שקל.

היקף הפרויקט, אשר בנייתו תושלם בדצמבר 2018, מוערך בכ-135 מיליון שקל, והחברה צופה כי עבודות הביצוע יחלו בחודש דצמבר הקרוב. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות 3, 4 ו-5 חדרים וכן דירות גן, דירות מיני-פנטהאוז ודירות פנטהאוז. את הפרויקט תכנן אדריכל איל איצקין.

אאורה ישראל בונה כיום את פרויקט מבואות קיסריה ואת פרויקט מבואות קיסריה הצעירה באור עקיבא, וכן את פרויקט כליל החורש בפרדס חנה-כרכור. לאחרונה השלימה רכישת שתי קרקעות בשכונת הפארק בחדרה ובמרכז העיר.

לדברי יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלי החברה, "שמנו לעצמנו למטרה להציע אלטרנטיבות מגורים מועדפות, במחירים טובים, באזור מישור החוף, המהווה בשנים האחרונות מוקד משיכה לזוגות צעירים ומשפחות צעירות ולכן סימנו את האזור כיעד מרכזי בפעילותנו".

לכתבה המלאה לחץ כאן

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר