היסטוריה בנתיבי איילון: הממשלה אישרה את הצעת השר כץ להעביר את חברת נתיבי איילון לבעלות מלאה של המדינה

חברת נתיבי איילון יוצאת לדרך חדשה: ועדת השרים לענייני חברה וכלכלה אישרה היום את הצעת שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, להפוך את חברת נתיבי איילון לחברה ממשלתית, בבעלות מלאה. חברת נתיבי איילון, שהוקמה בתחילת שנות ה-70, כגוף משותף לממשלת ישראל ולעיריית תל אביב- יפו, אחראית כיום על הקמה ופיתוח של עורקי תחבורה עירוניים ומטרופוליניים באזור תל אביב וגוש דן.

על פי ההחלטה שאושרה, המדינה תרכוש את חלקה של עיריית תל אביב- יפו (50%) בחברת נתיבי איילון, בהתאם להסכמות עם עיריית תל אביב- יפו ומנגנון הערכת שווי שיקבע, כך שהחברה תהפוך לחברה ממשלתית שכל מניותיה מוחזקות בידי המדינה.  השר כץ ציין כי עם הפיכתה של חברת נתיבי איילון לחברה ממשלתית בבעלות מלאה של המדינה, היא לא תוגבל לפרויקטים עירוניים בגוש דן בלבד. "מדובר במהפכה, שכן חברת נתיבי איילון תוכל לראשונה בתולדותיה, לבצע פרויקטים עירוניים בכל רחבי הארץ" הוסיף כץ.

במהלך שנות פעילותה, צברה נתיבי איילון ניסיון בפרויקטים עירוניים מורכבים ורחבי היקף בתשתיות התחבורה במטרופולין דן. החברה פועלת כיום כגוף מטה המפעיל, מתאם ומבקר מספר רב של משרדי תכנון, מנהלי פרויקטים וקבלנים. 

הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר