הכנס השנתי הרביעי של המרכז לעיצוב ולטכנולוגיה אריאל בשומרון, לאקולוגיה אנושית

29.4.2012

המרכז לעיצוב ולטכנולוגיה מקיים מדי שנה כנס שנתי בנושא סביבה ירוקה. השנה הוחלט לשנות מעט, ולהקדיש את הכנס למשאב החשוב מכולם - האדם. זו גם הסיבה ששם הכנס שנבחר הוא "גוונים", המכוון לראייה מחברת, בלתי שיפוטית של האדם ושל דרך החיים שבה בחר, דרך שתאפשר מתן מקום לכולם.

העולם מתגייס לתיקון נזקים אקולוגיים מפעולות האנושות בעבר, ואיזון מחודש של כל המשאבים על כדור הארץ, כדי להציל את איכות החיים שלנו ושל הדורות הבאים. יחסינו עם בני האדם סביבנו משפיעים על איכות חיינו וקצב התקדמותנו. בכל תחום עומדים מולנו אנשים אחרים בעלי תפיסות עולם שונות, יכולות, כישורים וצרכים שונים. האם אנחנו מתעשרים מן המגוון התרבותי, המחשבתי, היצירתי של בני האדם, או שאנו נוהגים זה בזה באותה זילות חסרת כבוד שבה נהגנו עד כה במשאבים הטבעיים?

בכנסים הקודמים נוכחנו להבין כי איכות הסביבה אינה רק האדם מול האטמוספרה, מול פיסת הנייר הממוחזרת, או התפלת המים. איכות הסביבה היא גם איכות יחסי הגומלין בין בני האדם לבין עצמם. איכות הסביבה התרבותית.

הכנס השנתי הרביעי של המרכז לעיצוב וטכנולוגיה בוחן את האפשרות לתיקון ולאיזון באיכות הסביבה התרבותית, ויצירת הרמוניה גדולה יותר בין בני האדם, תוך שאיפה להנחלת מורשת בריאה יותר לדורות הבאים בנושא של אקולוגיה אנושית.

המחלקות, בתחומי הלימוד השונים, תיבחנה ותדגמנה כיצד התייחסות נכונה לאדם ולצרכיו עשויה להניב פירות וצמיחה הדדית, ולמעשה ניצול יעיל יותר של המשאב האנושי.

המרכז לעיצוב ולטכנולוגיה הוא מוסד מוביל להכשרת הנדסאים, המציע לימודים יישומיים לכ- 1300 סטודנטים ב- 17 מחלקות בתחומי הנדסה וטכנולוגיה, לצד עיצוב ותקשורת.

הכנס פתוח לקהל הרחב - המקצועי והמתעניין בנושא - כמו גם לאנשי אקדמיה, אנשי תעשייה, וכן לסטודנטים.

הכנס יתקיים בקמפוס אריאל ביום ד` 16 במאי 2012, כד` באייר תשע"ב.

קישור- לכנס השנתי השלישי


גם לכם יש חדשות ? פרסמו אותן ב CivilEng - הפורטל הישראלי להנדסה אזרחית, בנייה וסביבה. כל הפרטים כאן

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר