הכנס השנתי ה-14 של איגוד אדריכלי הנוף נערך בת"א - Human Habitats

בכנס נידונו ההשלכות של ההתפתחויות הטכנולוגיות והתרבויות על התכנון העירוני ואדריכלות הנוף-  המציאות המשתנה, חברתית, כלכלית ופוליטית, המחייבת תגובה ותוצאות מהירות בשטח, של אדריכלי הנוף.

הכנס נפתח בדבריו של איזי בלנק, יו"ר איגוד האדריכלים: "למקצוע אדריכלות הנוף השפעה מכרעת על חיי היום יום של כולנו.  אנחנו נמצאים בתקופה מאתגרת במיוחד, בתחום של תכנון עירוני מואץ.  כמעט כל משרדי התכנון עמוסים בעבודה ומחפשים נואשות עובדים מקצועיים כדי לספק את הפריחה בתחום אדריכלות הנוף. אנו נמצאים בעידן של תחרות פרועה, בניסיון מתמשך של גורמים שונים לנגוס בהישגים המקצועיים שלנו ובמעמד המקצועי של אדריכלי הנוף בישראל".

 

איזי בלנק, יו"ר איגוד האדריכלים. צלם: אלעד מלכה 

האדריכלית, נעמי אנג'ל, מתכננת מחוז ת"א: " לאדריכלי הנוף תפקיד מכריע בעיצוב חווית השימוש בערים ובשינוי התפיסה של המרחב הציבורי".

 

טלי וקסלר, חברה בכירה באיגוד האדריכלים. צלם: אלעד מלכה 

בכנס נידונו הנושאים העומדים על סדר יומם של אדריכלי הנוף: השינויים הטכנולוגיים, הדמוגרפיים והתרבותיים המעצבים את נוף סביבות המחיה בקצב הולך וגובר.  ההשפעה של  כניסתן של חברות גלובליות ממגוון תחומים שונים, על  הסביבה. האיזון הנכון בין מגורים ותעסוקה לבין שטחי מחייה ציבוריים איכותיים. הפיתוח העירוני האינטנסיבי המעלה סוגיות חדשות בתכנון המרחב ובהשלכות החברתיות , כלכליות והנופיות שלו. סוגיות תכנון במבט רב תחומי-למרחבים קבועים, משתנים וחד פעמיים. עיצוב, חומרים והגדרה מחודשת של תפקוד ותוכן במרחב התפר בין פרטי לציבורי.

צלם: אלעד מלכה

בכנס התארחו אורחים מרתקים מחו"ל : אדר' מארטי פרנץ-  ממשרד EMF הבינלאומי (ספרד), זוכה הפרס הראשון בתחרות ASLA , לשנת 2012 , אדר' אסר גימנז אורטגה – מנהל פרויקטים בכיר, ממשרד MVRDV הבינלאומי, אדר' תומס קרארופ – מנהל פרויקטים בכיר מקהילת האדריכלים זוכת הפרסים COBE (דנמרק) .

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר