הכנס התשיעי לבנייה ותשתיות יוצא לדרך: 107 הרצאות ו-7 מרצים מחו"ל

דניס פון, מי שאחראי של המגה מגדלים המוקמים כיום בסין וסעודיה וחבר הנהלת המועצה העולמית לבנייה לגובה (CTBUH) יגיע להרצות בכנס התשיעי לבנייה ותשתיות של איגוד המהנדסים.

הגעתו של פון תואמה עוד בתחילת שנת 2014 והוא יפתח את יומו השני של הכנס בהרצאת מליאה על האתגרים ההנדסיים בהקמת מבנים מגה גבוהים, בהם המגדל הגבוה ביותר בעולם המוקם בימים אלה בסעודיה. "מגדל הממלכה" יתנשא לגובה של מעל קילומטר

הכנס התשיעי לבנייה ותשתיות של איגוד המהנדסים יתקיים מחר וביום שלישי בגני התערוכה בתל אביב. מדובר על הכנס הגדול ביותר בתחום התשתיות בישראל. הכנס כולל השנה 42 מושבים ב-7 מסלולים ו- 107 הרצאות שיועברו על ידי 125 מרצים, מהם 7 מרצים מחו"ל. השנה הכנס מביא לקדמת הבמה פרויקטים רבים ומגוונים בתחום הבנייה כמו מגדל השחר, מגדל מנורה ובתחום התשתיות – כביש 531, רכבת ישראל, אגירה שאובה , גשר מוצא ועוד.

לדברי דני מריאן, יו"ר איגוד המהנדסים לבניה ותשתיות, הכנס צפוי לארח השנה כ-2,000 מהנדסים, יזמים, קבלנים, מהנדסי ערים ומנהלים בכירים מכל החברות בתחומי הבנייה והתשתיות. "הכנס הארצי הוא הכנס המקצועי ביותר שנערך בארץ בתחום ההנדסה האזרחית. לצד מושבים מקצועיים בנושאים כמו תנועה ותחבורה, ניהול פרויקטים, קונסטורקציה ומנהור ועוד. נקיים בכנס השנה מספר מושבים שיעסקו בנושאים הנמצאים במרכז סדר היום של הענף שלנו, וביניהם: בניית רבי קומות, פנוי מחנות צה"ל, בנייה ירוקה. כמובן שגם השנה דאגנו לסגור עם מרצים מחו"ל שיגיעו ויחלקו את ניסיונם עם באי הכנס".

ירון שורק המשמש כיו"ר הכנס הארצי "הכנס השנה יהיה שונה, מגרה, מאתגר ויבליט את ההתפתחות האדירה של הענף בשנים האחרונות.במקביל למסלולי התאים, בחרנו השנה מספר מגה פרויקטים, אשר מאגדים התמודדות רב תחומית. גם המרצים מחו"ל, כל אחד בתחומו, הם מאושיות התכנון בעולם פרויקטי הענק. הפרויקטים כיום נעשים גדולים יותר, מאתגרים יותר, יוקרתיים יותר, גבוהים יותר ומורכבים הרבה יותר. הצורך במקצוענות, חשיבה מחוץ לקופסא והתמודדות רב תחומית בכל פרויקט היא רבה ואין כמו הכנס בכדי לקיים סיעור מוחות ולהעשיר את הידע בנעשה".

מיכל קרסני, מנכ"לית איגוד המהנדסים מציינת כי השנה 120 גופים עסקיים לקחו חסות בכנס. בין הגופים, שיכון ובינוי, אלקטרה בנייה, אשטרום, דניה סיבוס, בנק לאומי, אורתם מליבו, אקרשטיין, מנרב, תדהר, א.דורי, קבוצת אביב, פרויקט LOVE TEL AVIV ועוד. זהו ללא ספק ארוע יוצא דופן בנוף הכנסים והתערוכות הישראלי. 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר