הלמ"ס: בשנת 2014 נרשמה צניחה של עשרות אחוזים בהתחלות הבניה של נדל"ן מסחרי בישראל

מבדיקה של מידע כנסים, המתמחה זה מספר שנים בכנסי נדל"ן מסחרי וירידי משרדים, לקראת הוועידה הרביעית לנדל"ן העסקי שתערך ב-29 באפריל בתל אביב, עולה כי על פי נתוני הלמ"ס, בשנת 2014 חלה צניחה של 45% בהתחלות בנייה לענף המשרדים לעומת 2013. במהלך 2014 החלה בנייתן של משרדים על פני שטח של 399,370 מ"ר, זאת לעומת התחלות בנייה של 726,917 מ"ר במהלך 2013.

עוד עולה מנתוני הלמ"ס, כי בשנת 2014 חלה צניחה של 57% בהתחלות בנייה לענף המסחרי (קניונים ומרכזים מסחריים) לעומת 2013. במהלך שנת 2014 החלה בנייה של 213,451 מ"ר למסחר לעומת 500,882 מ"ר בשנת 2013.

הוועידה ה-4 לנדל"ן עסקי תערך תיאטרון הלאומי הבימה בתל אביב ובה ידונו המומחים השונים במגמות בענף. בין הנושאים בהם תעסוק הוועידה: שוק הנדל"ן העסקי – עולה או יורד, שילוב של מגורים, מסחר ותיירות, ההטבות והמענקים לחברות תעשייה והי טק שעושות רילוקיישן ליישובי הפריפריה ואזורי העדיפות הלאומית, עתידן של חניות הרחוב, פאנל מומחים מייעצים לממשלה החדשה ועוד..

בין המשתתפים: שלמה בן אליהו - מנכ"ל משרד הבינוי, טל אלדורטי - השמאי הממשלתי,

ליאורה עופר - יו"ר עופר השקעות ויו"ר מליסרון, אבי כץ – נשיא קרן הגשמה ומייסד קופיקס, רני צים – בעלים רני צים אחזקות, רינה דגני - מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה ומתכננת ערים,

ג'קי מוקמל - מנכ"ל מאן נכסים, ערן רולס - יו"ר מרכז הבניה, תמיר בן שחר - מנכ"ל צ'מנסקי בן שחר, הילה בייניש – יו"ר המועצה לבנייה ירוקה, עו"ד יוסי מילר, עו"ד ענת בירן , אדריכל גיל שנהב ועוד...

קישור לאתר הכנס: לחץ כאן

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר