ספרות מקצועית: ניהול פרוייקטים בענף הבנייה

 

ניהול פרויקט בנייה מתאפיין בהבנה מעמיקה בהיבטים הנדסיים, אך לא רק בכך. יש צורך גם ביכולות סנכרון בין כלל הגורמים המשפיעים על הפרויקט לכלל בעלי המקצוע באתר ובליווי של יזם מִשלב הרעיון ועד לגיבוש מסמך ייזום הכולל פרוגרמה ותכנון אדריכל.

 

לפרטים ורכישה >> 

 

  • מחיר הספר:  129 ש"ח

  • דמי משלוח: 29 ש"ח

 

כותב הספר

דני חייט הינו בעל תואר שני בניהול מטעם אוניברסיטת פוליטכניק בארצות הברית ומרצה ותיק להכשרה מקצועית לניהול פרויקטים מטעם הטכניון, האוניברסיטה הפתוחה ואוניברסיטת בר-אילן. דני בעל ניסיון של למעלה מ 25 שנים בעולם ניהול הפרויקטים בכלל ובענף הבנייה בפרט ומשתמש בידע ממדינות שונות ובכללן ארצות הברית וספרד.

חברת ISO vedan בניהולו, המשמשת הן משרד לניהול ופיקוח, מלווה יזמים, מתכננת ובונה מרכזים לוגיסטיים, מעורבת בעשרות פרויקטים בעבור גורמי ממשל, המגזר הפרטי, יזמים וחברות.

 

על הספר

בעשור האחרון אנו עדים לשינוי מהותי בענף הבנייה. שינוי זה בא לידי ביטוי בהיקפי הביצוע, בצורכי הבטיחות וביכולות הניהול הנדרשות לשם עמידה באתגרים שהענף מציב.

ניהול פרויקט בנייה מתאפיין בהבנה מעמיקה בהיבטים הנדסיים, אך לא רק בכך. יש צורך גם ביכולות סנכרון בין כלל הגורמים המשפיעים על הפרויקט לכלל בעלי המקצוע באתר ובליווי של יזם מִשלב הרעיון ועד לגיבוש מסמך ייזום הכולל פרוגרמה ותכנון אדריכל.

ניהול פרויקטים בענף הבנייה מתאר את הפרויקט מקבלת היתר בנייה מהמוסדות הרלוונטיים דרך תכנון, ביצוע ומסירת הנכס ועד לקבלת היתר אכלוס מאותם מוסדות. לצד זה הוא מלמד את תכנון ניהול הפרויקט על כלל מרכיביו: ניהול תכולת הפרויקט, גיבוש צוות, ניהול הזמן, ניהול תקציב הפרויקט, ניהול סיכונים ובניית תכנית מעקב ובקרה. הספר מתייחס גם ליישום תכנית בטיחות מקיפה, לביצוע רכש חכם לפרויקט, לבחינת איכות כבר משלב גיבוש המפרטים ועד לביצועי הגמר, לחשיבות התקשורת בין גורמים שונים ולאינטגרציה בכלל פרקי הידע ובכלל תחומי העיסוק בענף. הוא מציג את תפיסת תפקיד המנהל באתר ונועד להשלים את הראייה ההנדסית של הפרויקט, ולא להחליף אותה.

ניהול פרויקטים בענף הבנייה מיועד למהנדסים בשלל תפקידים, לאדריכלים, ליזמים,לקבלנים ולמנהלי עבודה בכל המקצועות בענף. הוא משמש ספר עיון ללימוד המקצוע ומדריך למנהל הפרויקטים באתר הבנייה.

 

 

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר