CivilEng Club
מועדון ההטבות של ענף הבנייה, הנדל"ן והתשתיות
יש לכם רעיון להטבה עבור קהילת CivilEng?
דברו איתנו באמצעות החלונית "צור קשר"
CivilEng - מוביל שינוי בענף הבנייה והתשתיות! זה לא רק סלוגן ;)
אנחנו מאמינים שה"אנשים" הם המשאב הכי חשוב בתעשייה!

הנחה על מותג Blundstone (נעליים, ביגוד ועוד...)

 

שימו heart ההנחה היא כלל מוצרי Blundstone של היבואן weshoes (נעליים, מעילים, חגורות ועוד...)

בלנסטון: המותג האוסטרלי שכובש את העולם!

אתר היבואן הרשמי של נעלי Blundstone בישראל המגף האוסטרלי המקורי מ -1870 כבר מזמן הפך לפריט חובה במלתחה הישראלית לנשים,גברים וקטנטנים המותג האיכותי והמוקפד מציע קולקציה צעירה ובועטת, המשלבת אופנה,טבע ואורבניות כובשת.

חברת בלנסטון הוקמה בשנת 1853 בטסמניה, אוסטרליה, על ידי שני אחים, ג'יימס ותומס קטברסטון. האחים קטברסטון היו מתיישבים אנגלים שהגיעו לאוסטריה במחצית השנייה של המאה ה-19. הם החלו בייצור נעלי עבודה עבור חקלאים, כורים ועובדים אחרים שעבדו בתנאים קשים.

היום, חברת בלנסטון היא אחת החברות המובילות בעולם בייצור נעלי עבודה ואופנה. החברה מייצרת מגוון רחב של דגמי נעליים, כולל נעליים לעבודה, נעליים אופנתיות, נעליים ספורטיביות ונעליים לילדים.

נעלי עבודה שישמרו על הרגל שלכם בכל משימה שתדרש עם המותג Blundstone - לא משנה מה המקצוע שלכם, העיקר שהנעל עושה את העבודה!

 

לקנייה ולמימוש ההטבה >>  קוד קופון: CivilEngClub

 

הטבות לחברי\ות CivilEng:

  • 5% הנחה על נעלי עבודה
  • קוד קופון: CivilEngClub (להזין בתהליך התשלום)

  • כולל כפל מבצעים, תקף על קטגוריית בלנסטון בלבד

  • לא כולל עודפים

 

שימו לב

  1. אזהרה וסקר שוק: יש לערוך בדיקה מקיפה וסקר שוק לפני ההצטרפות להטבה. השירות וההטבות ניתנות על ידי גורם חיצוני ולכן באחריותכם לבדוק ולוודא כי התנאים, השירות וכל דבר או עניין אחר, תואם את הצרכים האישיים שלכם. קבוצת CivilEng אינה אחראית על השירות או המוצר והנושא באחריותכם המלאה. ט.ל.ח 
  2. שקיפות וגילוי נאות: ההצטרפות לשירות דרך הקישור המצורף >> תניב לנו עמלה צנועה. זו ההזדמנות שלכם לפרגן ל CivilEng במידה ואתם נהנים מהתכנים והשירותים שלנו :)

 

חזרה לכל ההטבות של CivilEng Club >>

 

 

על המחבר