הסתיימה הקמת גשר יהודית, ייפתח בקרוב לתנועת הולכי רגל ואופניים

הנה זה קורה, העבודות על גשר יהודית הסתיימו ובקרוב הוא ייפתח לתנועה. 

 

בימים הקרובים תמסור קבוצת אורון אחזקות והשקעות את גשר יהודית לידי חברת נתיבי איילון. הקמת הגשר התבצעה בשנתיים האחרונות על ידי קב' אורון וכללה אתגרים הנדסיים ולוגיסטיים משמעותיים. אדריכל הגשר הוא משרד "חן אדריכלים" ומתכנן הקונסטרוקציה הוא משרד "רוקח אשכנזי מהנדסים".

 

 

 

הגשר, שאורכו כ-110 מ' במיפתח אחד התלוי מעל נתיבי איילון, תעלת האיילון ופרוזדור הרכבת, מחבר בין שדרות יהודית ממערב ובין רח' יגאל אלון ממזרח. גובהו כ-5.5 מ' בממוצע מעל נתיבי איילון, והוא מורכב מכ-1,400 טון פלדה. לצורך ריצוף הגשר נדרשו כ-1,500 מ"ר של דק במבוק, וכ-800 מ"ר של צבע מיוחד לצורך צביעת שביל האופניים על הגשר. 

 

לאורך הגשר הונחו מעין פינות ישיבה הנראות כסלעים והן מתכתבות עם נראות הגשר ומאפשרות לעוברים והשבים לנוח לאורכו. כמו כן, בוצעו עבודות תאורה ופיתוח נרחבות, כמו גם הפיכת שדרות יהודית באזור הגשר למדרחוב.

 

מבט מבפנים על גשר יהודית.
 
 

הביצוע נערך במסגרת 200 לילות עבודה מלאים וכמו כן, לאורך סופי שבוע נבחרים במהלך השנה שעברה. 

 

אהוד שפירא, מנכ"ל חברת הבת של קבוצת אורון, שהקימה את הגשר: "אנו גאים לקחת חלק בפרויקט גדול זה ומברכים על התוצאה. הגשר זוכה בימים אלו לאישורם של כל הגורמים הבטיחותיים והוא יוכל לשמש, החל מעתה, את הולכי הרגל ורוכבי האופניים והקורקינטים באזור. קבוצת אורון, שהקימה גשרים משמעותיים ומרכזיים רבים בארץ, גשר מחלף אלייקים, גשר טייבה מעל כביש 6, מחלף ראש העין בכביש 5, גשרים רבים בכביש 1 ובכביש 65, גשרי הרכבת מעל נחל שורק ונחל באר שבע ועוד רבים אחרים, תמשיך לפעול להקמת פרויקטים הנדסיים מורכבים ומאתגרים- שהם תחום מומחיותה". 

 

קראו על האקתון גשרי פסטה במכללת סמי שמעון, כאן >>

 

צילומים: קבוצת אורון אחזקות והשקעות.

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר