הפיתוח של בת ים עולה שלב: נחנך הכביש המחבר את "פארק הים" בבת ים לרצועת החוף של ראשל"צ

עיריית בת ים חנכה היום את הכביש המחבר את דרום העיר עם רצועת החוף של ראשל"צ. העירייה השקיעה כ-4.5 מיליון שקלים בכביש שאורכו 1.2 ק"מ אשר מהווה שלב נוסף ומשמעותי בפיתוח התשתיות של מתחם פארק הים ויקל על עומס התחבורה לנוסעים מבת ים לכיוון דרום. עד היום מי שנסע לכיוון דרום היה צריך לעקוף דרך הרחובות הקוממיות, מנחם בגין עד לכיכר התותחנים. הכביש החדש מוביל ישירות לכיוון חוף ראשל"צ, ומאפשר חיבור מהיר לכביש 2 דרום ול-431.

הכביש החדש מחבר את רחוב הנביאים לאזור רצועת החוף של ראשון לציון ועובר כאמור במתחם "פארק הים". מדובר במתחם חדש בחלקה הדרומי של בת ים, עם עירוב שימושים. המתחם כבר אושר ברובו והוא כולל כ-10,000 יחידות דיור, 6 בתי מלון, פארק חופי, מרכז אקדמי, מרכזי תרבות וספורט, מבני ציבור ו-2 מיליון מ"ר לתעסוקה ומסחר. הכביש שנחנך מפריד בין אזור המלונאות והפארק החופי לבין אזור המגורים והמסחר.

במקביל ממשיכים צוותי העירייה בתכנון ובהכנת חיבור בין טיילת בת ים לטיילת ראשון לציון. במסגרת זו תפתח טיילת שתכלול מסלולי הליכה, מסלול רכיבה על אופניים, פינות צפייה ומנוחה ומתחם בילוי ופנאי.

לדברי יוסי בכר, ראש העיר בת ים "אנו ממשיכים להשקיע בתשתיות שישפרו את איכות החיים של התושבים, ולצורך כך אנחנו מקדמים פרויקטים מסוג זה לצד שירותים חדשים שיעודדו הפחתת השימוש ברכב ויספקו אלטרנטיבה חלופית לרכב הפרטי" בכר הוסיף כי "כביש זה מהווה שלב מרכזי ביצירת התשתיות של מתחם פארק הים, שכבר כיום מתהווה כסיטי החדש של גוש דן".

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר