הפרויקט החדש של ב.ס.ר: ארבעה מגדלי משרדים וקניון ב"מתחם אסם" בפתח תקווה

חברת ב.ס.ר ,המתמחה בקידום פרויקטים במסגרת של קבוצות רכישה, מקדמת הקמת מתחם ענק חדש לתעסוקה ומסחר בפתח תקווה. שטחו הבנוי הכולל של הפרויקט החדש צפוי להגיע ל-182 אלף מ"ר, והוא יוקם על מגרש בן 27 דונם בצומת הצירים ז'בוטינסקי ורבין, הסמוך למרכז הרפואי בילינסון, ואשר בו שכן בעבר מפעל אסם.

בסך הכל צפוי המתחם החדש לכלול ארבעה מגדלים בני 32 קומות, אשר בכל אחד מהם שטחי משרדים בהיקף של 40 אלף מ"ר (160 אלף מ"ר בסך הכל). 22 אלף מ"ר נוספים במתחם ייועדו למסחר. עוד צפוי הפרויקט לכלול 2,500 מקומות חניה. סך עלויות ההקמה, לדברי בעלי ב.ס.ר נחשון קיויתי, צפויות לעמוד על 1.8 מיליארד שקלים. אדריכל הפרוייקט הוא אבנר ישר.

בעלי הקרקע שבה מקודם הפרויקט הם משפחת ברונר, משפחת וולפסון, ושוקי שרון. לדברי קיויתי, רכשה ב.ס.ר מבעלי הקרקע את זכויות הבניה לשלושה מתוך ארבעת מגדלי המשרדים, וזאת בתמורה ל-230 מיליון שקל. הזכויות להקמת המגדל הרביעי וכן כלל שטחי המסחר נותרו בשלב זה בידי בעלי הקרקע. לפרויקט היתרי חפירה ודיפון, ועל פי ההערכות בב.ס.ר צפוי היתר הבניה להתקבל באפריל 2017. מועד סיום הבנייה המשוער הוא סוף 2020. 

לדברי קיוויתי, צפוי המקום ליהנות מנגישות תחבורתית גבוהה, לאור העובדה כי אחת מתחנות הקו האדום של הרכבת הקלה, המוליך מפתח תקווה לבת ים דרך רמת גן ותל אביב, ממוקמת בצמוד למתחם. לדבריו, החלה החברה ב"שיווק שקט" בשבועות האחרונים – דבר אשר הביא למכירות בשיעור של 70% משטחי המשרדים במגדל הראשון. עוד ציין כי לאור הקרבה למרכז הרפואי בילינסון – צפוי אחד משלושת המגדלים להיות מיועד למקצועות הרפואה.

תחילת שיווק הפרויקט בפתח תקווה נעשה בסמוך לקידומם של שני פרוייקטים נוספים למגדלי משרדים שמקדמת כיום בסר. האחד הוא "בסר 4" – מגדל משרדים המוקם באזור העסקים החדש של בני ברק, בסמוך לקניון איילון, אשר אכלוסו מתוכנן גבר בשבועות הקרובים, והשני הוא פרוייקט "מגדלי אלון" – זוג מגדלי משרדים המוקם על ציר יגאל אלון בתל אביב, האחד על ידי קבוצת רכישה של ב.ס.ר והשני בבעלות חברות הביטוח מגדל והראל.

לכתבה המלאה, לחץ כאן.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר