השקת מרכזים המבקרים של חברת צמרת טכנולוגיות

 

חברת צמרת טכנולוגיות, המתמחה בשיקום וחידוש צנרת ניקוז וביוב השיקה לאחרונה מרכז מבקרים חדש ומתקדם וזו סיבה מצוינת עבורנו לקפוץ לביקור התרשמות.

 

ביום חמישי בשבוע שעבר (15/9/22) הושק מרכז המבקרים החדש של חברת "צמרת טכנולוגיות". מרכז המבקרים הוא הראשון מסוגו בתחום האינסטלציה והוא הוקם מתוך מטרה לחשוף את חברות הבנייה והקהל הרחב לתהליך שיקום וחידוש צנרת ניקוז במבנים - ללא הרס וללא חפירה - החל משלב קבלת תוכניות האינסטלציה ועד למסירת הדירה ללקוח.
במעמד המרגש נכחו עובדי החברה ומנהליה, כמו גם נציגים רבים של חברות הבנייה המובילות בארץ, שעובדות בשיתוף פעולה עם חברת "צמרת טכנולוגיות".

 

 

שיקום וחידוש צנרת על ידי רובוטים מהמתקדמים בעולם

צמרת הינה חברה מובילה בתחום שיקום וחידוש צנרת ניקוז וביוב, ללא הרס וללא חפירה, העושה שימוש בציוד חדיש ומתקדם ובטכנולוגיות החדשניות ביותר המוכרות כיום בעולם, לרבות רובוטים מתקדמים. החברה מספקת שירותים לחברות בנייה, חברות תשתיות, רשויות מקומיות, תאגידי מים, מוסדות גדולים ולקוחות פרטיים, וכל זאת באמצעים טכנולוגיים וציוד חדיש ומתקדם.
אחת הבשורות העיקריות עליהן שמו דגש במסגרת השקת מרכז המבקרים הינה ההבטחה להקפדה על אמנת שירות ללקוח, ברמה יוצאת דופן, שאינה נהוגה בתחום, המבטיחה טיפול בתקלות עבור לקוחות הקצה בטווח של עד 12 שעות טיפול – זאת בזכות מוקד בדק מרכזי של החברה שייתן מענה ללקוחות הקצה ויפעיל צוותי שירות בפריסה ארצית שיגיעו לטפל בתקלות במהירות וביעילות.
 

שקט בתחום האינסטלציה

"כשאני לוקח את חברת צמרת טכנולוגיות לפרויקטים שלי אני קונה לעצמי שקט בתחום האינסטלציה" מספר לנו שלומי תנעמי, מנהל תפעול של חברת פרץ בוני הנגב. "אני יודע שאם יש בעיה החברה תטפל בה בצורה המיטבית והמהירה ביותר, כולל תיעוד וביצוע בצורה שקטה ומסודרת". "במקרים רבים צמרת הקדימה את חברת הבנייה בביצוע העבודה" הוא מוסיף ומציין לטובה גם את הגמישות, המקצועיות והאמינות של החברה.

 

 

השקת מרכז המבקרים החדש

במסגרת אירוע ההשקה של מרכז המבקרים החדש בוצעה תצוגת תכלית של המחלקות השונות בחברה ( אל הרס, איתור, שיקום נזקי מים ), במהלכה הדגימו המציגים כיצד מקבלים פרויקט ביצוע ומתחים לטפל בו בצורה מסודרת יסודית וקפדנית עד למסירת מפתח לרוכשים המאושרים בה צמרת מוסרת לדיירים דוח דיגיטלי אשר מאשר כי הדירה עברה בדיקה מקיפה.
במרכז המבקרים של החברה, חברות הבנייה יכולות לצפות ולחוות את השימוש במכשור המתקדם ביותר בתחום אותו הם פוגשים באתר הבנייה. מרכז המבקרים כולל מספר תחנות אשר מציגות בצורה מפורטת את תהליך ואמנת השירות של "צמרת".

 

כניסה לאתר צמרת טכנולוגיות >>

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר