התארגנות ב- Facebook לרכישת דירות בעפולה

לאור הביקוש הגדול ולאחר שקצרה הצלחה בערים אחרות, החליטה חברת אנגל-שביט צרכנות נדל"ן חכמה, לגייס בפייסבוק (https://www.facebook.com/rova.izrael) קהילת רוכשים נוספת, השמינית במספר, שתהווה כח קנייה לרכישת דירה, הפעם – ברובע יזרעאל בעפולה.

הפרויקט הנבחר הוא פרויקט "פרי בעמק" המוקם על ידי פרי נדל"ן מקבוצת אלדד פרי, שביקשה לציין, כי מעבר להנחות המשמעותיות לחברי הקהילה, יינתנו הטבות נוספות למשרתי מילואים.

"ההנחה הממוצעת לרכישת דירה באזור באמצעות הקהילה יכולה להגיע  ל- 150 אלף שקל לעסקה, תלוי בגודל הדירה", מציין אסף אנגל מבעלי חברת אנגל-שביט. "ההנחה מתבטאת בחסכון של כ-70 אלף שקל ברכישת הדירה עצמה, ולאחר מכן החברה מלווה את הרוכשים לאורך תקופת הבנייה ועד האכלוס, באיתור משותף של נותני שירות והספקים הטובים ביותר לדירה, מה שמתבטא בחסכון של עשרות אלפי שקלים נוספים על תחומים נוספים כגון ייעוץ משכנתא, רכישת מטבח, כלים סניטריים לדירה ועוד", ציין אנגל.

הקמת קהילת הרוכשים של אנגל שביט בעפולה נובעת מהביקושים הגבוהים הקיימים בשנה האחרונה לשכונת רובע יזרעאל החדשה הנבנית בעיר הכוללת 4,600 יחידות דיור. הרובע נחשב לאטרקטיבי במיוחד עבור זוגות צעירים, משפרי דיור ומשקיעים, שיכולים לרכוש דירות 4 חדרים  גדולות במיוחד במחירים של החל מ-850 אלף שקל, וליהנות מתשתיות איכותיות ועלייה משמעותית באיכות החיים. בשנה הבאה צפויה להיפתח בסמוך לרובע תחנת רכבת העמק, מה שצפוי להעלות עוד יותר את האטרקטיביות של המגורים באזור. בנוסף לכך העירייה פועלת להקמת פארק היי טק חדשני בסמוך לרובע, שיספק אלפי מקומות עבודה איכותיים לתושבים.

לאחר הקמת הקהילה, שחלקה הגדול מורכב מחברים ובני משפחה המבקשים להתגורר בסמיכות זה לזה, תכנס חברת אנגל שביט את חבריה ותציג בפניהם את העיר, הפרויקט והשכונה הרלוונטיות. בשלב הבא תחל החברה לנהל מו"מ מול קבוצת אלדד פרי, במטרה לנצל את כוחה של הקהילה להשיג הנחות משמעותיות - הן במחיר הדירה והן ברכישת הציוד הנלווה כמו למשל – מטבחים, מזגנים, ציוד סניטרי ועוד.

פרויקט פרי בעמק מתוכנן על ידי האדריכל אבי רוזנגרטן והוא כולל 120 יחידות דיור על פני 4 בניינים המשקיפים על נופי עמק יזרעאל. לטובת חברי הקהילה שהתאגדו ככח קנייה, תקצה קבוצת אלדד פרי 34 יחידות דיור המתפרשות על פני בניין אחד שלם מתוך 4 הבניינים בפרויקט.

הפרויקט מיועד לזוגות צעירים, משפרי דיור ומשקיעים וככזה הוא ממקומם בסמוך למתקנים רבים, ביניהם מוסדות חינוך, מרכזי בילוי וקניות, מרפאות וגינות משחקים.

"הפרויקט מציע לרוכשים בית באזור מבוקש, עם נוף פסטורלי ובמחירים של פעם. בפרויקט הזה הרוכשים מגלים בעצמם איך הקפדה על פרטים ועיצוב מיטבי לא חייבים להיות רק בתל אביב ושאפשר ליהנות ממגורים ברמה הגבוהה ביותר גם בעמק", ציין ד"ר אלדד פרי.

חברת אנגל-שביט צרכנות נדל"ן חכמה המתמחה בארגון קהילות עירוניות נבחרה על ידי מגזין פורבס בין 10 המיזמים המבטיחים לשנת 2015 בתחום הנדל"ן.           

עד כה נרכשו למעלה מ 250 דירות באמצעות הקהילות העירוניות אותן ארגנה אנגל שביט, בחיסכון מצטבר של יותר מ- 35 מיליון שקל.  

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר