התקבל היתר בנייה לפרויקט יאפא

חברת צברים שבבעלות היזם רוני צברי מודיעה, כי בדיון שהתקיים בפני הועדה המקומית התקבלה החלטה למתן היתר בנייה לפרויקט "יאפא" - פרויקט הנבנה על ידי חברת צברים והראשון ששווק לסטודנטים מטעם הבית האקדמי - מועדון צרכנות הנדל"ן של התאחדות הסטודנטים. מדובר בפרויקט התחדשות עירונית הממוקם ברחוב טוכולסקי באזור המתפתח של יפוג' בסמוך לים וליד המכללה האקדמית תל-אביב-יפו. העבודות צפויות להתחיל בזמן הקרוב.

כזכור, באירוע מכירות מיוחד ובתוך שעות בודדות נמכרו 101 דירות בפרויקט בהיקף מכירות כולל של כ- 145 מיליון ₪. חברת צברים מוסרת, כי נותרו לשיווק בפרויקט מספר יחידות דיור בודדות מסוג פנטהדופלקס במחיר החל מ- 2 מיליון שקל.

הפרויקט כולל 6 בניינים עליהם התווספו זכויות בנייה של 3.5 קומות נוספות וקומת קרקע. סך הכל יוקמו כ-108 יחידות דיור חדשות ששווקו לסטודנטים, נוסף על 96 יחידות הדיור הקיימות. מעבר לחיזוק ושיפוץ המבנים הקיימים צפויים להיבנות גם ממ"דים ומרפסות שמש וכן יחודשו התשתיות, יטופלו השטחים הפתוחים תוקם שדרת עצים וגנים, יוקמו 3 חניונים תת קרקעיים אשר כל אחד מהם כולל 50 מקומות חניה ויותקנו 2 מעליות בבניין.

הפרויקט נולד כפתרון חברתי וקהילתי – מחד, מטרתו לסייע לבעלי הדירות אשר ידם אינם משגת לשאת בעלויות תיקון הליקויים הבטיחותיים שנתגלו בבניינים הישנים ומאידך, לשלב בשכונה אוכלוסייה חזקה ואיכותית של סטודנטים שישתלבו בקהילה.

רוני צברי הבעלים של חברת צבריםמציין, כי "אני כל כך שמח שלפרויקט ניתן אור ירוק לצאת לדרך. בחרנו ללכת עם הבית האקדמי בשיתוף פעולה מתוך הכרה שציבור הסטודנטים הוא קהל היעד החשוב ביותר של מדינת ישראל וכי את ההזדמנות האמיתית לשינוי יש לעשות דווקא איתו", ציין צברי. "כחלק מהחזון, מהאסטרטגיה ומהערכים של חברת צברים, אנו רואים עצמנו מחויביםלמעורבות פעילה ומובילה בחברה ובקהילה, לצד הפעילות העסקית והיוזמה בתחום הנדל"ן. על-פי תפישה זו, התחדשות עירונית וקידום סטודנטים לחלום הדירה, אינם רק אקט מסחרי אלא גם אקט חברתי".

צברים בבעלות רוני צברי, היא חברה הפועלת להשבחה, שדרוג וחיזוק מבנים ומעורבת בפרויקטים רבים הממוקמים באזורי ביקוש בגוש דן, השרון וירושלים. חלק מהפרויקטים מצויים בשלבי תכנון וייזום וחלקם בשלבי הביצוע. כחלק מהחזון, מהאסטרטגיה ומהערכים של חברת צברים, רואה עצמה צברים מחויבתלמעורבות פעילה ומובילה בחברה ובקהילה, לצד הפעילות העסקית והיוזמה בתחום הנדל"ן.  

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר