התקבל היתר חפירה ודיפון לפרויקט פיבקו בגליל ים של קבוצת הורוביץ

פרויקט פיבקו בגליל ים של קבוצת הורוביץ יוצא לדרך! בימים אלו התקבל היתר חפירה ודיפון לתחילת עבודות הבנייה של שני הבניינים בפרויקט הכוללים כ-59 דירות. מדובר באחד משני מכרזי הקרקע הראשונים שהוציאה רשות מקרקעי ישראל לבנייה למגורים בגליל ים.

החפירות צפויות להתחיל מיד עם תום חגי תשרי ב-11 באוקטובר, כאשר על פי התכנון, לקראת חודש פברואר יינתן גם היתר בנייה עילי. הפרויקט כולל כ-59 יח"ד עם תמהיל של דירות 3, 4 ו-5 חדרים מרווחות וכן דירות גן ופנטהאוז.

לדברי חני הורוביץ, בעלת קבוצת הורוביץ, "אני שמחה שחברי הקבוצה עשו עסקה נפלאה בכך שהיום נמכרות דירות בגליל ים ב-700 אלף שקל יותר מהמחיר ששילמו. קבלת היתר חפירה ודיפון הוא מהשלבים המשמעותיים בחיי פרויקט. אני שמחה שהצלחנו לשמח את הרוכשים בברכת שנה חדשה יחד עם בשורה מהותית כמו היתר לתחילת עבודות". בימים אלו השיקה קבוצת הורוביץ שני פרויקטים חדשים: פרויקט "שלמה 117" בתל אביב שמציע דירות 2.5 חדרים החל מ-1.38 מיליון שקל ופרויקט My Horowitz באם המושבות פ"ת שמציע דירות 4 חדרים החל ב-1.47 מיליון שקל.

מתחם גליל ים כולל אלפי יחידות דיור, פיתוח סביבתי ברמה גבוהה, שבילים ופארקים ירוקים, הצמודים לשדות ולפרדסי קיבוץ גליל ים הייחודי. במתחם תכנון מוקפד של מוסדות חינוך, גישה ויציאה נוחה לעורקי התחבורה הראשיים (לרבות סמיכות לתחנת הרכבת של הרצליה). בד בבד עם סמיכות לכל מוקדי הבילוי והפנאי של העיר ובכללם קניון שבעת הכוכבים, פארק הרצליה, קאנטרי הרצליה, מתחם אזור התעשייה הרצליה פיתוח השוקק במסעדות ואזורי בילוי וקרבה ונגישות למרינה ולחוף הים.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות
1 תגובות
התמונה של אנונימי
כרמלי
הפרויקט מתקדם לאט מידי לפי כל קנה מידה

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר