במסגרת פרויקט הקמת הפרדות מפלסיות, תדחק רכבת ישראל מעבר תת קרקעי במשקל של יותר מ- 2,000 טון, מתחת לפסי הרכבת בבאר יעקב (הפרדה 134). זוהי הפעם הראשונה, שנעשה בישראל פרויקט הנדסי במימדים אלה. במסגרת ביצוע הפרויקט, ייסגרו זמנית לתנועת רכבות קטע לוד – ראשל"צ וקטע לוד – אשקלון, בשני הכיוונים, למשך כשבועיים.
במסגרת פרויקט הקמת הפרדות מפלסיות, תדחק רכבת ישראל מעבר תת קרקעי במשקל של יותר מ- 2,000 טון, מתחת לפסי הרכבת בבאר יעקב (הפרדה 134). זוהי הפעם הראשונה, שנעשה בישראל פרויקט הנדסי במימדים אלה. במסגרת ביצוע הפרויקט, ייסגרו זמנית לתנועת רכבות קטע לוד – ראשל"צ וקטע לוד – אשקלון, בשני הכיוונים, למשך כשבועיים.
http://www.rail.co.il/he/development/executed/pages/levelcro ssing134.aspx
חשבתי שהפרויקט לא תבוצע בשיטת c and c אבל בסוף בוצע הכל
כרגיל. למעט זמן היציקות. האם אי אפשר בשיטת הפירים לעבוד ?
ברוכים הבאים... למה כוונתך ל"שיטת הפירים" ?
יש את השיטה הסטנדרטית Cut and Cover.
ויש את השיטה שבה מבצעים את כל המינהור ברכבת הקלה בתל אביב.
חפירת פירים והחדרת מכונות TBM .
לצערי אני לא מכיר את הפרויקט באופן אישי
הוסף תגובה חדשה