התקנת מעבר תת קרקעי בבאר יעקב

6 פוסטים / 0 חדשים
פרסום אחרון
מערכת האתר
התמונה של מערכת האתר
במסגרת פרויקט הקמת הפרדות

במסגרת פרויקט הקמת הפרדות מפלסיות, תדחק רכבת ישראל מעבר תת קרקעי במשקל של יותר מ- 2,000 טון, מתחת לפסי הרכבת בבאר יעקב (הפרדה 134). זוהי הפעם הראשונה, שנעשה בישראל פרויקט הנדסי במימדים אלה. במסגרת ביצוע הפרויקט, ייסגרו זמנית לתנועת רכבות קטע לוד – ראשל"צ וקטע לוד – אשקלון, בשני הכיוונים, למשך כשבועיים.


http://www.rail.co.il/he/development/executed/pages/levelcro ssing134.aspx


פנחס
התמונה של פנחס
חשבתי שהפרויקט לא תבוצע בשיטת

חשבתי שהפרויקט לא תבוצע בשיטת c and c אבל בסוף בוצע הכל

כרגיל. למעט זמן היציקות. האם אי אפשר בשיטת הפירים לעבוד ?

מערכת האתר
התמונה של מערכת האתר
ברוכים הבאים... למה כוונתך ל

ברוכים הבאים... למה כוונתך ל"שיטת הפירים" ?


 

פנחס
התמונה של פנחס
יש את השיטה הסטנדרטית Cut and

יש את השיטה הסטנדרטית Cut and Cover.

ויש את השיטה שבה מבצעים את כל המינהור ברכבת הקלה בתל אביב.

חפירת פירים והחדרת מכונות TBM .

מערכת האתר
התמונה של מערכת האתר
לצערי אני לא מכיר את הפרויקט

לצערי אני לא מכיר את הפרויקט באופן אישי