זרקור: ארגון הקבלנים והבונים בתל אביב - יפו - בת-ים

ארגון הקבלנים והבונים בתל אביב יפו, נוסד בשנת 1932 והינו ארגון הקבלנים הראשון שהוקם בארץ (התאחדות הקבלנים הוקמה שנים רבות לאחר מכן) בשנים האחרונות התמזג ארגון הקבלנים והבונים בת-ים לארגון תל אביב ושונה שמו של הארגון המאוחד.

כיום, על אף ששמו המקורי נותר בעינו, הארגון מטפל בנושאים רבים בכל תחומי העיסוק בענף הבניה והנדל"ן וללא זיקה בלעדית לת"א ולבת-ים. גם פריסת חברי הארגון מעידה על כך. בארגון מאוגדים כ- 350 קבלנים ויזמים מהצפון הרחוק ועד אילת מה שהופך אותו למעשה לארגון הקבלנים הגדול בישראל.

בין חברי הארגון ניתן למצוא חברות ענק לצד חברות משפחתיות יזמי נדל"ן לצד קבלני ביצוע, קבלני בנין לצד קבלני תשתית, שיפוצים ומערכות, קבלנים חדשים לצד ותיקים, חברות ציבוריות ופרטיות וכו'. הטרוגניות זו מחייבת את הארגון בגמישות ובמקצועיות רבה.

 

שירותי הארגון הינם מגוונים וייחודים ובהם:

  1. מסלול ירוק ברשם הקבלנים: חברי הארגון נהנים מ"מסלול ירוק" אצל רשם הקבלנים במשרד הבינוי והשיכון, כאשר הארגון עוזר במילוי הטפסים השונים, שולח אותם למשרדי הרשם ועוקב אחר הביצוע. הארגון מקיים קו פתוח וישיר עם רשם הקבלנים ומקדם בקשות רישום והעלאות סיווג במסלול מהיר.
  2. שירותי מידע: עלון מידע הנשלח על בסיס קבוע הכולל: הודעות ועדכונים של משרדי ממשלה שונים, מכרזים בלעדיים, עדכונים בנושא תכנון ובנייה, מיסוי, תקנים חדשים, הצעות עבודה ייחודיות, מידע טכני וכו'. באתר האינטרנט של הארגון מעודכן מידע מקצועי אשר ניתן לצפיה או הורדה.
  3.  כנסים, השתלמויות וימי עיון: הארגון שם לו למטרה להעשיר את הידע המקצועי של חבריו ולכן נערכות השתלמויות מקצועיות על בסיס שוטף, קורסים וימי עיון, כאשר גולת הכותרת היא כינוס הנדל"ן השנתי שמתקיים בבית מלון באילת מיום רביעי עד שבת.
  4. שירותי יעוץ ללא עלות: לארגון שורה ארוכה של יועצים מהשורה הראשונה ממגוון תחומים אשר מעניקים לחברים יעוץ ראשוני ללא עלות, בין תחומי הייעוץ: יעוץ משפטי ראשוני, יעוץ בנושא מיסוי וחשבונאות, יעוץ בנושא תכנון ובניה, יעוץ שיווקי, יעוץ בתחום המימון והבנקים, אדריכלות, תמ"א 38, פינוי בינוי ועוד.
  5. הטבות והסדרים מיוחדים: לארגון שורה של שיתופי פעולה עם חברות מובילות במשק כגון: BDI, סוכנות ביטוח המתמחה בביטוח קבלני והנדסי, בית השקעות אקסלנס ועוד.

המבחר העצום של הפעילויות, המגוון הרב של השירותים, היחס האישי והחם והמשאבים המושקעים בכל חבר וחבר הם אלה שעושים את הארגון למקצועי, ליעיל ואטרקטיבי ביותר.

  • מידע נוסף על הארגון ניתן למצוא באתר האינטרנט שכתובתו: www.kablanim.org.
  • בדף הפייסבוק של הארגון בכתובת: www.facebook.com/kablanim.org  או בערוץ ה- YouTube שלנו, חפשו ארגון הקבלנים והבונים.
על המחבר
תגיות
הוספת תגובה
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר