ברוש בניה | Soltell Systems | גאודע בקרת בנייה | תדהר בנייה | ירון שמעוני שחם | בסט | עומר | SHUNTONG | תצפית נדל"ן | שער ניהול פרויקטים ומכרזים | נתיבי ישראל | פייסט אדריכלים | שי גיל פרוייקטים | עדיא | WECON | ארז מהנדסים | מגאד בנין והשקעות | Opanadlan | אכברט מהנדסים | GSL | קרן יסודות | ארזי בר שדה | OZPRO | אלומלייט (ישראל) | א.שדה | אסותא תשתיות | אפקון בניה | צוות קאופמן | סמנטו טכנולוגיות | Volach & Co - Law Office | שיכון-בינוי | אדם-אטיאס | קובטי יוסף | ארגון נכי צה"ל | יצחק שטרן | יגאל ארנון | Xypex | זיוה אש | B&S - Real estate group | IEC | יעקב מזרחי | עמית לויתן | ינון | קבוצת ענק חיפויים | האחים אום | קב' צליח רוטשילד | קוואנטק | ארז אבוהב, משרד עורכי דין | עומר הבונים | WXG | מגאסון | קבוצת שיבולת | אמי מתום | SL נדל"ן | yaniv | א.כצמן מהנדסי בניין | דניאל וינד | Shirininvestments | אלקטרה דנקו | אחים אום | אורית רוב | GLOBAL-RAISE | קרן דנון פתרונות פשוטים בנדלן | אישיו סי אס | א. שדה פרויקטים | ש.ז.ר ניהול והנדסה | אזורים | סולל בונה | ב. דוד הנדסה ובניה | חברת החשמל | ליב הנדסה | ענפ הנדסה | יועץ בטיחות אש | JTLV | עיריית תל אביב | מנרב | בלנק לרר מהנדסים | עץ השקד | אחים רזניקוב | לקס הנדסה | INTSITE | Kornit Digital | קבוצת גבאי | אחים רזניקוב | שלומי ראובן | שרביב | קו מדידה | גבריאל לוטן מהנדסים | מ.א דרום השרון | סיון ביצוע | שגראוי ליבוביץ | ניצן ענבר | Aura Air | Solarise Energy | DISTOMAP | ינון תכנון יעוץ ומחקר | גב-ים | סלומון מהנדסים | אלומלייט | דוד רז | קבוצת אודור | מסד עוז ניהול והנדסה | עמית מערכות | עומר הנדסה | RECOM | אילן בן דוד מהנדסים | רזאור הנדסה וייעוץ | א.כצמן מהנדסי בניין | עו"ד גיא פרבמן רשף ושות' | מגוריט ישראל | עמרם אברהם חברה לבנין | בוגרי הטכניון | שתית |

חברי פורטל CivilEng יוצאים לשטח - רשמים מסיור במפעל כלל מוצרי בטון

16.12.2011

ביום שישי ה 16.12 ב 8:00 הוזמנו חברי פורטל CivilEng לסיור מקצועי במפעל כלל מוצרי בטון.

לאחר היכרות קצרה עם מנכ"ל החברה מר עופר כרמי וסקירה על המפעל, קבלנו הסבר מעניין על תכן תערובת הבטון המשמשת את האלמנטים הטרומיים (קורות ולוחות דרוכים), כמו גם על יסודות דריכת הקדם (pre-tentioned).

עם תום ההסברים, יצאנו לסיור במפעל ונכחנו ביציקת אחד מפסי הייצור של הלוחות הדרוכים.

הלוח הדרוך נוצק על פסי יצור באורך 180 מ` (!) ונחתך לפי מידה (בהתאם להזמנת הלקוח). הלוח”דים מיוצרים בשיטת השיחול (אקסטרוזיה) אשר פותחה במקור על ידי חברה ספרדית.

תהליך ייצור הלוח"דים כולל: דריכת כבלים, הכנת תערובת בטון, יציקה, המתנה להתקשרות והתקשות הבטון, חיתוך הלוח הדרוך.

המפעל מייצר אלמנטים בהתאם להזמנת הלקוח (בלבד) ואין מחזיק מלאי במדף. על מנת להמנע מאי התאמה של הלוח הדרוך למפתח שנוצר בשטח, הזמנת הלוח"דים נעשית בתיאום ולאחר מדידה בשטח, עם סיום יציקת הסמכים עליהם הוא עתיד להשען (ולא לפי אורך תיאורטי, המתקבל משולחן המתכנן).

* תודה למר עופר כרמי ולאנשי כלל מוצרי בטון על האירוח הלבבי והמקצועי.
* התמונות באדיבות מהנדס שי אטיאס ממשרד התכנון רמי בלס מהנדסים.

בתמונה: אולם הייצור. תבניות יציקה באורך 180 מ`.
 


 
בתמונה: קבלת הסבר על מפעל הבטון המקומי, הנמצא במפעל.
 

בתמונה: קצה פס היציקה. ניתן להבחין בכבלי הפלדה הדרוכים, עליהם מתבצעת הדריכה.
 

בתמונה: מכונת היציקה - ניתן להתרשם מיציבות הבטון הטרי היוא מבטן המכונה (נולד לוח"ד חדש...).
 

בתמונה: בטון טרי (אדום) ואלמנט מבטון שהתקשה (ירוק).
 

להתראות בסיור הבא...
 

 
לפרטים והרשמה לסיורים הבאים (כמו גם להעברת רעיונות לסיורים נוספים), ניתן לשלוח למייל שכתובתו Info@CivilEng.co.il. הסיורים מותנים בהרשמה מוקדמת ואינם כרוכים בתשלום, ההגעה עצמאית.
גם לכם יש חדשות ? פרסמו אותן ב CivilEng - הפורטל הישראלי להנדסה אזרחית, בנייה וסביבה. כל הפרטים כאן
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר