חברת אחים דוניץ מדווחת על מכירת כ-50% מהמגדל השני בפרויקט דוניץ בנווה גן בפתח תקווה

חברת אחים דוניץ מדווחת כי נמכרו כ-50% מהדירות בבניין השני בפרויקט דוניץ בנווה גן בפתח תקווה. הבניין הראשון נמצא בשלבי סיום ובניית הבניין השני נמצאת בשלבי גמר. לאחרונה נמכרה בפרויקט דירה בגודל של 123 מ"ר ב- 1.980 ₪, כיום נמכרת דירת 5 חדרים בפרויקט במחיר התחלתי של 1.850 ₪ ובקרוב תוציא החברה לשיווק את הבניין השלישי והאחרון בפרויקט.

לדברי נסים אחיעזרא, מנכ"ל חברת אחים דוניץ "שכונת נווה גן המתפתחת, שואבת היום ביקושים מצד אוכלוסיה חזקה של זוגות צעירים ומשפרי דיור מאם המושבות וממרכז הארץ. הנגישות לשכונה גבוהה ביותר כבר היום - מרחק הליכה מהקניון הגדול של העיר, וגישה הנוחה לתחנת הרכבת "קרית אריה" ולכבישים המחברים את פתח תקווה. גם הנתיב הראשון של הרכבת הקלה בגוש דן ("הקו האדום") יעבור בסמוך לגבולה הדרומי של השכונה, וצפוי להעלות את ערך הדירות בה".

פרויקט דוניץ בנווה גן, המוקם ברחוב אהרון כצנלסון בעיר, כולל 3 מגדלי מגורים יוקרתיים, בני 17 קומות כל אחד, וכ-200 יחידות דיור. תמהיל הדירות מגוון וכולל דירות בנות 4 ו-5 חדרים וכן מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר