חברת הנדל"ן ASRR ו-Suzer Group הטורקית יקימו מלון ודירות יוקרה במיאמי

ASRR, בשליטת אלכס ספיר ורותם רוזן, תרכוש עם החברה הטורקית קרקע ובניין, שיהרסו ויהפכו לבית מלון עם 80 חדרים ו-10 דירות יוקרה, שצפויות להימכר בכ-75 מיליון דולר

חלקה של ASRR  בעסקה הוא כ-25%, ולצורך מימון חלקה בהון הנדרש לעסקה - יזרימו בעלי השליטה כ-32 מיליון שקל בדרך של מימוש אופציות

בשבוע שעבר הודיעה החברה על הפיכתה של ילין-לפידות לבעלת עניין בחברה

אלכס ספיר, יו"ר ASRR: "מדובר בעסקה נוספת המהווה עדות לקשרים של בעלי השליטה בשוק האמריקאי וליכולות לאתר הזדמנויות עסקיות ייחודיות להשקעה. אנו מאמינים כי לאחר הריסת המבנה הקיים והקמת הבניין החדש, ייווצר ערך משמעותי לשותפי החברה ולבעלי מניותיה".

חברת הנדל"ן הציבורית ASRR שבשליטת אלכס ספיר ורותם רוזן (מנהלי קבוצת ספיר אורגניזיישן), דיווחה היום, כי היא צפויה להקים מלון יוקרתי הכולל 80 חדרים, יחד עם מפלסים בהם ייבנו 10 דירות יוקרה בשדרות Collinsמס' 8955 ב SURFSIDEמיאמי שבפלורידה. ההשקעה הכוללת בפרויקט נאמדת ב-106 מיליון דולר, כאשר חלקה של ASRR  בפרויקט הוא 25.5%. בין היתר, תשתף ASRR פעולה בפרויקט עם קבוצת סוזר הטורקית (Suzer Group), שהינה אחת מקבוצות העסקים הגדולות בטורקיה.

במסגרת העסקה, חתמה ASRR יחד עם שותפים על הסכם לרכישת נכס במיאמי תמורת כ-40 מיליון דולר. הנכס כולל בניין מגורים ומגרש חניה. בכוונת הרוכשים להרוס את הבניין ולהקים תחתיו מלון יוקרה ו-10 דירות יוקרה בשטח כולל של כ- 144 אלף מ"ר. את דירות היוקרה צפויים הרוכשים למכור בעתיד תמורת כ-75 מיליון דולר, בעוד שאת המלון בכוונתם להשאיר בבעלותם ולהפעילו.

סך השקעתה של חברת ASRR בנכס לצורך מימון חלקה של החברה בעסקה הינו כ- 11 מיליון דולר. בעלי השליטה, אלכס ספיר ורותם רוזן, הודיעו כי יזרימו לחברה כ-8 מיליון דולר (כ- 32 מיליון שקל) באמצעות מימוש אופציות שהיו ברשותם למניות החברה. בנוסף, יעמידו בעלי השליטה לטובת החברה הלוואה של כ-3 מיליון דולר (כ-12 מיליון שקל). דירקטוריון החברה החליט כי החברה תשתמש בסכומים אלה  לשם ההשקעה הנדרשת.

יצוין, כי זו אינה העסקה הראשונה של ASRR  בתחום המלונאות. בחודש מרץ האחרון השלימה החברה עסקה לרכישת בית המלון במנהטן ברחוב קרוסבי 9 תמורת כ-205 מיליון דולר יחד עם השותף המשקיע ג'רארד גז (Gerard Guez), כאשר חלקה בעסקה עומד על 50%. חברת ASRR Crosbyקיבלה הלוואה בנקאית מבנק קרדיט סוויס לצורך השלמת העסקה שהיקפה עומד על 180 מיליון דולר.

חברת ASRR דיווחה במקביל, כי חברת הניהול הקודמת של המלון התפנתה בהתאם לצו בית המשפט, ומי שנשכרה ע"י קרוסבי לנהל את המלון היא חברת Interstate Hotels & Resortsשהינה אחת מרשתות ניהול המלון הגדולות בעולם.

כמו כן, דיווחה ASRR בשבוע שעבר, כי בית ההשקעות ילין-לפידות הפך לבעל עניין בחברה ומחזיק ב- 912,351 מניות המהוות 5.2% מסך המניות בחברהוגם כ-3.5 מיליון שקל איגרות חוב של החברה (סדרה ג').

אי.אס.אר.אר קפיטל בע"מהינה חברת נדל"ן ציבורית, הפועלת בעיקר בשוק בארה"ב. לחברה מספר נכסים ברחבי ארה"ב, וכן נכסים בגרמניה ובישראל. השליטה בחברה עברה בשנת 2014 לידי ASRR LEGACY, שבשליטת אלכס ספיר ורותם רוזן. מנכ"ל החברה הינו מר דני אבידן.

אלכס ספיר ורותם רוזן הינם במקביל מנהלי קבוצת ספיר אורגניזיישן. ספיר חולשת על נדל"ן מניב בארה"ב, מרביתו במרכז מנהטן שבמדינת ניו-יורק, בשטח כולל של כ-6.5 מיליון רגל מרובע, ובשווי המוערך בכ-3 מיליארד דולר. הקבוצה צברה עוצמה רבה בשוק האמריקני בעקבות המשבר שפקד את השוק ב-2008, אז ניצלה הקבוצה שורה של הזדמנויות עסקיות שהניבו לה רווחיות גבוהה, ומיצבו אותה כאחת מהשחקניות המובילות בשוק הנדל"ן של ניו-יורק. בתאריך 21.1.15 נפתחה מסעדת היוקרה ZUMAבהשקעה של כ-30 מ' דולר, בבניין המטה של ספיר אורגניזיישן שבשדרות מדיסון 261 בניו יורק ובשטח של 2,500 מ"ר.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר