חברת יוסי אברהמי הקימה מזרקה מוזיקלית על פני 2 דונם

חברת יוסי אברהמי הקימה מזרקה מוזיקלית על פני 2 דונם הכוללת מסך מים שמופעל מהסלולרי

המזרקה הכוללת 350 סילוני מים המגיעים ל-30 מטר ו-400 פנסי לד שיופעלו לכדי מופע הכולל מים, תאורה ומוזיקה

אחת האטרקציות אליה נוהרים מיליוני תיירים המגיעים מידי שנה לברצלונה היא "מזרקת הקסם" – קומפלקס הכולל מזרקה המשלבת צלילים וצבעים. ביום העצמאות תיחנך באילת מזרקה בקונספט דומה אך הרבה יותר גדולה.

חברת יוסי אברהמי הקימה עבור עיריית אילת מזרקה ענקית המשתרעת על פני 1,500 מ"ר. המזרקה הכוללת 350 סילוני מים המגיעים ל-30 מטר ו-400 פנסי לד שיופעלו לכדי מופע הכולל מים, תאורה ומוזיקה על ידי מערכת ממוחשבת שנבנתה במקום.

בנוסף, המזרקה כוללת מסך מים עליו ניתן להקרין מסרים שונים שהציבור יכול לכתוב דרך אפליקציה שעיריית אילת תשיק.

המזרקה ממוקמת במרכז אילת בסמוך ל-I-MAX. עד לפני מספר חודשים היה באזור פארק מוזנח וחשוך. כיום המקום הפך לקומפלקס הכולל שדרת דקלים, מתחם סקייט פארק וכמובן פארק ירוק שיהווה את הפארק המרכזי בעיר. הקומפלקס בהשקעה כוללת של 40 מיליון שקל נבנה בשיתוף החברה הכלכלית לתיירות ועיריית אילת.

בשונה ממזרקות מוזיקליות בעולם, המזרקה האילתית תופעל כ"מזרקת משטח יבש" כלומר בתחתית המזרקה אין בריכת מים ולכן במהלך שעות היום תושבי העיר והנופשים יוכלו להשתעשע בין סילוני המזרקה.

לדברי יוסי אברהמי, "בשנים האחרונות משרד התיירות ועיריית אילת משקיעים עשרות מיליוני שקלים כדי להפוך את העיר לפנינה תיירותית. זה כולל הקמת בתי מלון, קידום הקמת מלון סונסטה והרחקת הרוכלים מהטיילת של העיר. אני שמח שחברת יוסי אברהמי לא רק בונה את המגורים באילת אלה תורמת לבניית האטרקציות שיביאו לעיר עוד תיירים – המנוע הכלכלי המרכזי של אילת".

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר