חברת שרביב זכתה במכרז של רמ"י בקריית מוצקין

חברת שרביב זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל להקמת 82 יח"ד בשכונת כורדני בקריית מוצקין, ורכשה קרקע בשטח של 4 דונם תמורת 235,000 ₪ ליח"ד, כולל הוצאות פיתוח. החברה מתעתדת להקים על הקרקע מגדל בן 21 קומות עם תמהיל דירות מגוון של 4, 5, 6 חדרים ופנטהאוזים.

לדברי שרה אילין, סמנכ"לית שיווק בחברת שרביב "אנו ממשיכים לבסס את אחיזתנו באזור הקריות עם זכייתנו במכרז הנוכחי. לאחר שקידמנו וממשיכים לקדם את פרויקט גבעת אלונים, שנכון להיום הוא פרויקט המגורים הגדול ביותר הנבנה באזור בקריות, החלטנו להתרחב בקריות ולהקים פרויקט נוסף, הפעם בקריית מוצקין. מתחם כורדני, עליו עמד בסיס צבאי, מהווה את אחת מעתודות הקרקע הגדולות ביותר כיום למגורים באזור הקריות, והשכונה שתוקם עליו צפויה למשוך זוגות צעירים ומשפרי דיור מכל אזור חיפה והצפון"

שרביב הינה חברת בנייה משפחתית אשר נוסדה בחיפה בשנת 1956, ונמנית עם חברות הבניה המובילות בישראל. בעשרים השנים האחרונות שותפה שרביב לפרויקטים גדולים ומורכבים, הנחשבים למובילים במודיעין, תל אביב, אשדוד, חיפה והקריות. בנוסף לאלה, ביצעה שרביב עבודות הנדסיות מורכבות,מערכות תשתית ומבנים ציבוריים בכל רחבי הארץ. שרביב פעילה בכל שלבי הייזום, משלב התכנון, דרך הביצוע ועד השיווק והמכירות כולל מתן סיוע במשכנתאות ומימון.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר