חברת שרביב סיימה את מכירת פרויקט cava במודיעין

חברת שרביב דיווחה כי סיימה למכור את כל הדירות בפרויקט CAVA המוקמת בשכונת כרמים במודיעין.  הפרויקט פונה לפארק שבעמק חרוד ומשתרע על פני שטח של כ- 5 דונם. הוא נבנה כמתחם סגור בצורת חצי גורן, הכולל 78 יחידות דיור ב-12 בניינים בבנייה רוויה נמוכה, בני 3-4 קומות כל אחד, ועם 5-7 דירות בלבד בכל בניין. תמהיל הדירות כולל דירות גן, דירות בנות 4 ו- 5 חדרים ופנטהאוזים.

לדברי שרה אילין, מנהלת השיווק בחברת שרביב, "גם השכונה עצמה בנויה כמתחם סגור והיא בעלת נגישות גבוהה לעיר, שכוללת שתי תחנות רכבת ואת הכביש המהיר לתל אביב, מה שמושך אליה אוכלוסיה מבוססת. זאת, בנוסף לשירותים הקהילתיים הרבים שניתנים בה, יכולים להסביר את הביקושים הגבוהים בה. רוב רוכשי הדירות בפרויקט שלנו הם זוגות צעירים מתוך מודיעין ומאזור המרכז וירושלים שרצו לשדרג את מגוריהם, ומצאו בו פתרון אופטימלי".

שכונת כרמים, ממוקמת בחלקה הצפוני של העיר ומקור שמה בכרמים שגדלו בדרום מזרח השכונה טרם הקמתה. בשכונות כרמים מיועדות להיבנות כ- 5,000 יח"ד. השכונה מתוכננת כמתחם הוליסטי אשר יספק לדייריו את כל מכלול השירותים היומיומיים החל ממוסדות חינוך וקהילה דרך קופת חולים, פארק עם מתקני משחקים ופעילויות כושר, מרכז מסחרי ועוד. 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר