חברת תים משיקה חנות אונליין למכירת מוצרי התוכנה של Autodesk

חברת תים מקבוצת מלם-תים, המפיצה בישראל את פתרונות התוכנה לעולמות התכנון, העיצוב וההנדסה של חברת אוטודסק (Autodesk) העולמית, משיקה חנות אונליין למכירת מוצרי התוכנה של החברה. מדובר בצעד ייחודי וחדשני של חברת תים בתחום שיווק והפצת פתרונות תוכנה לחברות וללקוחות פרטיים.

באמצעות האתר, לקוחות החברה יוכלו לבצע רכישות מלאות של מגוון פתרונות התוכנה של אוטודסק, תוך בחירה של תקופת השימוש בפתרון, החל משלושה חודשים ועד לשלוש שנים, כל זאת באופן מלא דרך האתר, לרבות ביצוע התשלום בצורה מאובטחת. בין הפתרונות שאפשר לרכוש באתר ניתן למנות את פתרון AutoCAD  הפופולרי של החברה וכן פתרונות נוספים מבין פורטפוליו הפתרונות הנרחב של החברה לעולמות ההנדסה, התכנון והעיצוב.

כמו כן, במסגרת האתר יוכלו הגולשים להירשם לפעילויות הדרכה על מוצרי החברה, להזמין קורסים קבוצתיים לעובדי הארגון וכן לרכוש שירותי תמיכה.

האתר, שנבנה תוך שימוש בשם המותג TeamCAD, זרוע הפעילות של חברת תים, מומחית בתחום התיב"ם והנציגה הרשמית של אוטודסק בישראל (לשעבר אומניטק), נבנה באופן רספונסיבי, המותאם לשימוש גם באמצעות טאבלטים וטלפונים ניידים.

לדברי אילן ישראל, מנהל הפעילות בחברת תים, מפיצת פתרונות אוטודסק בישראל: "פורטפוליו פתרונות התוכנה של אוטודסק, בשילוב עם הידע המקצועי הנרחב של TeamCAD, מאפשר לנו לספק ללקוחותינו פתרונות מתקדמים העונים על הצרכים והאתגרים של חברות וארגונים, החל משלב תכנון הפרויקט ועד לביצועו – בעולמות התכנון, ההנדסה והעיצוב. חנות האונליין החדשה שאנו משיקים, נועדה לספק פלטפורמה נוחה, חדשנית ומתקדמת בעידן הדיגיטלי הנוכחי, המרכזת בתוכה את מגוון השירותים, הפתרונות והכלים הדרושים לקהל המשתמשים בפתרונות אוטודסק, תוך הנגשה גם של שירותי הייעוץ והתמיכה שמספקת TeamCAD, המפיצה של פתרונות Autodeskבישראל. כל זאת במטרה להבטיח שביעות רצון גבוהה של לקוחות ומשתמשי אוטודסק בישראל".

כתובת חנות האונליין:

http://www.cadestore.co.il/

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר