חברת MUVe Automotive Technologies הישראלית מפתחת פתרון תחבורתי עירוני-אישי

בעידן בו מרכזי הערים ברוב מדינות העולם הופכים להיות יותר ויותר צפופים וכלי הרכב הנעים על הכביש פוקקים את העיר ומזהמים את האוויר נדרשת חשיבה יצירתית על מנת לקדם פתרונות תחבורתיים חדשניים, שיאפשרו לתושבי הערים התניידות יעילה, חסכונית  וירוקה בתוך העיר. חברה ישראלית מצאה ופיתחה פתרון ייחודי לאתגר מורכב זה.

חברת  MUVe Automotive Technologiesשהוקמה בתחילת שנת 2012 על ידי אמיר זייד, מעצב מכוניות מוכשר ובעל ניסיון רב בתעשיית הרכב, שוקדת בימים אלה על פיתוח פתרון תחבורתי עירוני-אישי,ירוק וחדשני בשם MUV-e, שעתיד לעשות מהפכה בנוף התחבורה העירוני.  MUV-eהוא כלי תחבורתי תלת-גלגלי, חשמלי וירוק, שעתיד לאפשר לרוכבים עליו  להתנייד ברחבי העיר ביציבות ובנוחות טובה יותר מאשר מתחריו בגזרת הקורקינט, הסגוויי והאופניים החשמליים.

חברת  Automotive Technologies תיכננה את אב הטיפוס של כלי התחבורה באמצעות תוכנות העיצוב, התכנון והסימולציה של חברת  Autodesk,שפתרונותיה בישראל מיוצגים על ידי חברת אומניטק. פתרונות אוטודסק מסייעים ל- MUV-e בשלבי התכנון לביצוע פעולות כגון: מידול, בדיקת היתכנות של מנגנונים ונפחים, שרטוט חלקים והוצאה לייצור. בנוסף, התוכנה משמשת לביצוע אנליזות חוזק ולסימולציות. החברה הצטרפה ל- Autodesk Clean Tech Partners Program לפני כ-8 חודשים. התכנית מספקת לחברות סטארט-אפ טכנולוגיות תוכנות אב-טיפוס דיגיטלי, כולל Autodesk Inventor, עבור תכנון, המחשה וסימולציה של מוצרים לפני בנייתם. זאת כדי לקצר את זמן היציאה לשוק וליצור חדשנות במהירות רבה יותר. כל שותף המצטרף לתכנית מקבל חבילת תוכנות בשווי כולל של עד 150,000 דולר ועד חמישה רישיונות למגוון תוכנות Autodesk אשר תואמות לצרכיו.

הכלי MUVe מציע בנוסף אפשרות לקיפול מהיר וקל שלו לצורת מזוודת טרולי קומפקטית הניתנת לגרירה על גלגלים ומאפשרת עלייה נוחה לאוטובוסים, רכבות וכמובן למשרד. בשלב זה של פיתוח המוצר המנוע של ה-  MUVeהוא בהספק של 250 וואט המאפשר לכלי לנוע במהירות של עד 25 קמ"ש כפי שמתיר החוק.  טווח הנסיעה שלו בין טעינות ינוע בין 15 ל-40 קילומטר  בהתאם לסוג הסוללה שיבחר הלקוח. המשקל שלו ינוע בין 12 ל-15 קילוגרם בהתאם לסוללה ומחירו, לכשיגיע לגרסה המסחרית שלו, אמור להיות כ-2,000 דולר. בימים אלה החברה נמצאת בקשר עם משקיעים שונים ובשלבי פיתוח מואצים על מנת להשיקו בגרסה מסחרית לקראת סוף שנת 2013.

לדברי אמיר זייד, מייסד ומנכ"לMUVe Automotive Technologies, "תוכנית הקלינטק של אוטודסק מאפשרת לנו ליהנות מכלי התוכנה של אוטודסק, שהינם מהכלים  המתקדמים ביותר כיום לתכנון ופיתוח אב טיפוס. כל זאת  בעלות סמלית ביותר. אב הטיפוס הוא שלב קריטי עבורנו בקידום של החברה והמוצר בדרך להשקתו בגרסה מסחרית. אני כמעט בטוח בכך שלא היינו מצליחים לעשות זאת ללא השימוש בתוכנת אוטודסק והסיוע שלה במסגרת תוכנית התמיכה בשותפי ה-Clean Tech  ."

לדברי בני שמעון, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-MUVe Automotive Technologies, "בלי תכנית התמיכה של אוטוסדק לא היינו מצליחים להגיע לרגע הזה שיש לנו אב טיפוס עובד. בתחילת ההתקשרות שלנו איתם הצגנו לאוטודסק ולחברת אומניטק, המייצגת אותם בישראל, את הרעיון והתוכנית שלנו והם עזרו לנו להפוך את החזון למציאות. תוך חצי שנה מהרגע שהתחלנו לעבוד איתם הצלחנו לייצר אב טיפוס עובד של המוצר. זמן הוא מרכיב חשוב בהצלחה של סטראטאפים ובעזרת אוטודסק ואומניטק הצלחנו לקצר את לוחות הזמנים לפיתוח אב טיפוס בצורה משמעותית."

לדברי רני קמחי, מנהל פעילות אוטודסק בישראל, "אני קורא לכל יזם, חברות סטארט אפ וכן   חברות אשר מפתחות פתרונות או מוצרים בתחום הקלינטק, להצטרף לתכנית הייחודית של אוטודסק. ההצטרפות לתוכנית היא בעלות משלוח סמלית של עשרות דולרים שמאפשרת ליהנות מכלי התוכנה המתקדמים של אוטודסק בשווי של כ- 150,000 דולר ובנוסף  ליהנות מליווי ותמיכה מקצועית שלנו לאורך כל הדרך בשלבי פיתוח המוצר. חברות שהצטרפו לתוכנית האיצו את שלבי הפיתוח של המוצרים שלהם בזכות כלי התכנון והסימולציה שלנו, מה שמאפשר להם לגייס משקיעים כבר בשלבים הראשונים של הפיתוח , לפתח אב טיפוס תוך כדי בדיקת היתכנות בצורה מהירה ולצאת מהר יותר לשוק עם המוצר המוגמר."

 

לפרטים נוספים אודות הפתרון של  MUVe Automotive Technologies: www.myurbanvehicle.com

אודות אוטודסק

Autodesk היא חברת תוכנה 3Dמובילה בתחומי העיצוב, הנדסה ובידור אשר מספקת כלי תכנון ללקוחות מכלל תחומי ההנדסה, הייצור, אדריכלות, בניין, תשתיות, המדיה והבידור אשר כוללים את 17 זוכי פרס האוסקר האחרונים לאפקטים חזותיים. השימוש בתוכנת Autodesk מאפשר למשתמשים לעצב,לדמיין ולדמות את הרעיונות לפני שהם נבנו או יוצרו. החל מאפקטים חזותיים שוברי קופות, מבנים חוסכי אנרגיה ועד למכוניות חשמליות ולסוללות אשר מניעות אותם. השימוש בתוכנות Autodesk 3Dנמצא בשימוש בכל מקום בו מסתכלים.באמצעות האפליקציות של חברת  Autodesk לאייפון, אייפד, אייפוד, ואנדרואיד מתאפשרת גישה לטכנולוגית עיצוב מתקדמות למעצבים מקצועיים, מעצבים חובבים, בעלי הבתים עצמם , סטודנטים ויוצרים מזדמנים.

מאז השיקה Autodesk את תוכנת הדגל לעיצוב ותכנון AutoCAD ב-1982, ממשיכה חברת Autodeskלפתח את הפורטפוליו הרחב ביותר של תוכנות 3Dלשווקים הגלובליים.

אומניטק היא נציגת אוטודסק בישראל. אגף אוטודסק באומניטק עוסק בפיתוח, התקנות, הדרכות, הטמעות וליווי פרויקטים למגוון מגזרי תעשיה, בהם: אדריכלות ובניה, מכאניקה, הנדסה אזרחית, מיפוי ומדידות, מדיה ובידור.

לאתר אוטודסק: www.autodesk.com

 

אודות אומניטק

אומניטק, מקבוצת מלם-תים, נמניתעםהחברות הותיקותוהמובילותבשוקהמחשוב והטכנולוגיהבישראל.

החברה,אשר הוקמהבשנת 1979 מספקת פתרונות מחשוב, תוכנה וניהול IT כוללים לשוק

ה-SMBוהשוק הארגוני ומציעהמענהלכלקשתהדרישות הטכנולוגיות.

כמו כן, מספקת אומניטק שרותי אירוח (ASP) בחוות השרתים שלה והינה ספק ISPמורשה מטעם משרד התקשורת של שרותי אינטרנט מתקדמים ללקוחותיה, הכוללים חבילות אנטי וירוס, אנטי ספאם, פיירוול ועוד. 

לחברה קשרים עסקיים עם חברות גלובליות מובילות כמו יבמ, דל, לנובו, ויוסוניק, מיקרוסופט, סיטריקס, EMC ואחרות. בנוסף, אומניטק מייצגת בישראל את חברת אוטודסק ( Autodesk), ומשמשת נציגה בלעדית של .Viewsonicלאתר אומניטק: www.omnitech.co.il.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר