חברת Water-Gen הישראלית מתכננת פתרון להפקת מי שתייה מהאוויר

מים הם מקור החיים של בני האדם ובלעדיהם לא ניתן לשרוד לאורך זמן. נתון זה נכון גם לגבי כוחות צבאיים וצוותי עבודה של ארגונים במקומות מבודדים, כדוגמת מדבריות ויערות, אתרי קידוח נפט ומכרות, שצריכים לדאוג לאספקת מים סדירה כדי לאפשר המשכיות במשימתם ושמירה על כשירותם. צוותים אלה בחלק גדול מהמקרים מוצבים במקומות נטולי תשתיות ומקורות מים נקיים, מה שמציב בפני הגופים האחראים עליהם את האתגר המורכב כיצד לספק מים ראויים לשתייה בתנאים קשים אלה. חברה ישראלית מצאה ופיתחה פתרון ייחודי לאתגר מורכב זה.

חברת Water-Gen עוסקת בפיתוח וייצור מכונות להפקת מים מהאוויר, טיפול וטיהור מי מזגנים וטיהור מים ממקורות מזוהמים. מוצרי החברה כוללים את ה-Water-Generator שהיא מכונה עצמאית המפיקה מים מהאוויר ליצירת מי שתייה איכותיים עבור רכבי שטח (עד 40 ליטר ליום בממוצע) ולאתרים מבודדים (עד 300 ליטר ליום בממוצע). החברה מייצרת את מכונות ה-Water Treatment המטהרות מים ממקורות שונים בלתי מאושרים כגון מזגנים, בארות, ומים מליחים למי שתייה איכותיים. בנוסף, מייצרת החברה את "מעיין" - מכונה נישאת גב ומופעלת סוללות לטיהור מים לא מליחים החשודים בזיהום חמור. המערכות של Water-Gen עובדת על אנרגיה חשמלית או סולרית ומיועדים לכוחות צבא, לרכבים ולבסיסים מתניידים, ולתעשייה אזרחית כגון כרייה, חיפושי נפט ואחרים.

Water-Gen פועלת בתחומה מזה 4 שנים והיא בעלת ידע ופטנטים ייחודיים בתחומה בעולם. עובדי החברה מקיפים את תחומי העשייה בתחום הנדסת מיזוג, הנדסת חשמל, הנדסת מכונות, כימיה ומים בנוסף להנהלה, פיתוח עסקי ולוגיסטיקה.

החברה מוכרת את מוצריה במדינות כגון ארה"ב, בריטניה, צרפת, ישראל, מקסיקו, הודו ועוד. החברה משתפת פעולה עם מספר גדול של חברות מרכזיות בעולם בתחום הרכב, הלוגיסטיקה ומיזוג האוויר.

Water-Gen הצטרפה ל-Autodesk Clean Tech Partners Program לפני כשנה וחצי. התכנית מספקת לחברות סטארט-אפ טכנולוגיות תוכנות אב-טיפוס דיגיטלי, כולל Autodesk Inventor, עבור תכנון, המחשה וסימולציה של מוצרים לפני בנייתם. זאת כדי לקצר את זמן היציאה לשוק וליצור חדשנות במהירות רבה יותר. כל שותף המצטרף לתכנית מקבל עד 150,000 דולר בתוכנות תכנון, כולל עד חמישה רישיונות למגוון תוכנות Autodesk.

במסגרת תכנית השותפים, חברת Water-Gen מתכננת אבטיפוס של מוצר חדש, כמו גם שיפור מודלים של מוצרים קודמים. מהנדסי החברה משתמשים בתוכנת Inventor לצורך פיתוח הכולל: מידול, בדיקת היתכנות של מנגנונים ונפחים, שרטוט חלקים והוצאה לייצור. בנוסף, תוכנת ה-Inventor משמשת אותם לביצוע אנליזות חוזק ולסימולציות.

בן ממן, מהנדס מכונות בחברה ב-Water-Gen, מספר כי הסיבה למעבר לאוטודסק היא הצורך במענה מקצועי לדרישות התכנון והפיתוח של החברה. "חפשנו תוכנה שיכולה לעזור לנו לבצע תכנון ברמה ובמגוון האפשרויות הגבוהה ביותר בלי להתפשר על האיכות. תוכנית שותפי ה- Clean Tech של אוטודסק שהוצגה בפנינו בזמנו, היתה פתרון מצוין מבחינתנו לשלבי הפיתוח של המוצר. מצד אחד התוכנית איפשרה לנו לעבוד עם תוכנה מעולה ולזכות בתמיכה הייחודית של חברת אוטודסק בתחומי הקלינטק, על ידי כך שלא נדרשנו לשלם בכלל על השימוש בתוכנה. זה היה זרז וגורם מרכזי לכך שעברנו לתוכנת ה-Inventor של אוטודסק שנותנת לנו מענה מלא לכל הדרישות, ופועלת באופן יוצא מן הכלל מול כל האתגרים שאנחנו מציבים לפניה. זאת בין אם מצד הדרישות הטכניות שנובעות מתוך שיקול דעת מקצועי, ובין אם לפעמים מתוך עומס שנוצר בעבודה לא נכונה עם התוכנה. בנוסף לעמידות מול כל הדרישות שאנו מציבים בפני התוכנה, גם נפתחו בפנינו אפשרויות חדשות שהרחיבו את יכולות התכנון שלנו ומקלים על כל מערך הפיתוח שלנו ברמה הארגונית. אני כמעט בטוח בכך שלא היינו מצליחים לעשות זאת ללא השימוש בתוכנת אוטודסק ותוכנית התמיכה בשותפי ה- Clean Tech שלה".

רהב כהן, מהנדס מכונות ומנהל פרויקטים ב-Water-Gen מספר שלתוכנת ה-Inventor מספר יתרונות מרכזיים, בראשן הנגישות והפשטות של שורת פקודות חשובות הקיימות בתוכנה. "עץ הבניה של חלק או הרכבה ברור יותר ונוח יותר לעריכה. יש אפשרות לעבוד לפי פרויקטים. בשורה התחתונה, ה-Inventor היא תוכנה מאוד קלה ופשוטה. המעבר אליה היה קל הודות לתכונות אלו. יש בה המון פונקציות וכלים פרקטיים לפיתוח. אלמנטים בולטים נוספים ש-רהב מציין הם הסתגלות מהירה לכלי התוכנה, כניסה לקצב עבודה מהיר ורציפות העבודה שהתוכנה מאפשרת.

במבט לעתיד, אומר בן שחברת Water-Gen מתכננת להגדיל את השימוש ביישומים המגוונים של ה-Inventor, בראשם יישומי האנליזות והסימולציה. "אנחנו מתכננים רגולציה של שיטות התכנון והעבודה שלנו בפיתוח לפי הממשק של התוכנה. אנחנו מתכוונים כבר בעתיד הקרוב להכניס נהלי עבודה לשיפור והתייעלות כללית של החברה לפי האמצעים החדשים והיעילים שהתוכנה מאפשרת."

אודות אוטודסק
חברת אוטודסק היא מובילה עולמית באספקת תוכנות תלת ממד (3D) לתחום התכנון, ההנדסה, והבידור. לקוחות ממגוון תחומי תעשיות: ייצור, אדריכלות, בניין, בנייה, תקשורת ובידור עושים שימוש בתוכנות אוטודסק לעצב, לדמות וליצור סימולציות של רעיונותיהם. מאז השיקה את תוכנת הדגל לעיצוב ותכנון Autocad ב-1982, ממשיכה אוטודסק לפתח את הפורטפוליו הרחב ביותר של תוכנות מרהיבות עבור שווקים גלובליים.
אומניטק היא נציגת אוטודסק בישראל. אגף אוטודסק באומניטק עוסק בפיתוח, התקנות, הדרכות, הטמעות וליווי פרויקטים למגוון מגזרי תעשיה, בהם: אדריכלות ובניה, מכאניקה, הנדסה אזרחית, מיפוי ומדידות, מדיה ובידור.
לאתר אוטודסק: www.autodesk.com

אודות אומניטק
אומניטק, מקבוצת מלם-תים, נמנית עם החברות הותיקות והמובילות בשוק המחשוב והטכנולוגיה בישראל. החברה, אשר הוקמה בשנת 1979 מספקת פתרונות מחשוב, תוכנה וניהול IT כוללים לשוק  ה-SMB והשוק הארגוני ומציעה מענה לכל קשת הדרישות הטכנולוגיות.
כמו כן, מספקת אומניטק שרותי אירוח (ASP) בחוות השרתים שלה והינה ספק ISP מורשה מטעם משרד התקשורת של שרותי אינטרנט מתקדמים ללקוחותיה, הכוללים חבילות אנטי וירוס, אנטי ספאם, פיירוול ועוד.
לחברה קשרים עסקיים עם חברות גלובליות מובילות כמו יבמ, דל, לנובו, ויוסוניק, מיקרוסופט, סיטריקס, EMC ואחרות. בנוסף, אומניטק מייצגת בישראל את חברת אוטודסק ( Autodesk), ומשמשת נציגה בלעדית של .Viewsonic לאתר אומניטק: www.omnitech.co.il.
 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר