חיים פייגלין הודיע על התמודדותו לסגן נשיא התאחדות בוני הארץ וראש אגף יזמות ובנייה

מנכ"ל חברת צמח המרמן חיים פייגלין הודיע על התמודדותו לסגן נשיא התאחדות בוני הארץ. פייגלין, מהנדס בניין בוגר הטכניון בחיפה, משמש היום כיו"ר ארגון הקבלנים מחוז חיפה וכיו"ר הועדה לתכנון ובניה בהתאחדות.

יו"ר איגוד קבלני חיפה, חיים פייגלין. צילום: איתמר סיידא.

במכתב לחברי התאחדות בוני הארץ שבו הודיע להם על הצגת מועמדותו לתפקיד סגן נשיא - ויו״ר אגף היזמות בהתאחדות כתב פייגלין כי חוקי התכנון והבניה, מיסוי מקרקעין, מכר דירות, הגנת הסביבה , כמו מוסדות התכנון והרגולציה השונים, מעכבים כל יזמות בתחום הבניה. כמוהם , גם התכניות הממשלתיות "מחיר למשתכן", "מחיר מטרה", תמ"א 35 ועוד... תוכניות אילו אינן מעודדות ייזום בניה ומטביעות כל יוזמת פיתוח ב'הררים' של רגולציה וסחבת של שנים רבות.

במכתבו הוא ציין עוד כי המציאות כיום בענף הינה בלתי אפשרית לגופים עסקיים בכלל, לחברות בניה ולקבלנים, אשר מטבעם חייבים לפעול בקבועי זמן קצרים ומהירים בהרבה. כך הולכת ודועכת היזמות העסקית בענף הבניה ואיתה הולך ומסתבך משבר הדיור.

פייגלין כתב כי בכוונתו לפעול במשותף עם הנשיא המיועד, רוני בריק, חברי הנשיאות , סגל ההתאחדות וכלל החברים , ליצירת "לובי" תומך בניה בכנסת, בשיתוף פעולה עם גורמים נוספים כמו , אדריכלים, עורכי דין, שמאים, מהנדסים , אנשי כספים , ואף "ירוקים", שלטון מקומי, וגופים אזרחיים נוספים. זאת , על מנת לגבש תיקוני חקיקה, הקלות רגולטוריות, הקלות מס ועוד ולייצר סביבה עסקית נוחה יותר לפעילות. עוד ציין כי בכוונתו לפעול להפשרת קרקע ועדכון תמ"א 35 שיאפשרו בניה עירונית חדשה וצפופה, לצד תמיכה בהליכי התחדשות עירונית.

הבחירות להתאחדות בוני הארץ יתקיימו בתאריך 2 לפברואר 2016 בבחירות יתמודדו המועמדים השונים על תפקידי סגני הנשיא ויושבי ראש הועדות המקצועיות שכן אסיפת התאחדות בוני הארץ כבר אישרה לאחרונה שאת תפקיד הנשיא ימלא החל מחודש פברואר 2016 מר רוני בריק. בשנים האחרונות בריק שימש בתפקיד סגן הנשיא ויו"ר אגף בניה ויזמות.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר