חני הורוביץ: 80% מהפרויקט הורוביץ במושבה נמכר תוך חודשיים וחצי

קבוצת הורוביץ מדווחת כי חודשיים וחצי לאחר שהחל השיווק בפרויקט הורוביץ במושבה בפתח תקווה נשארו רק 15 דירות אחרונות. לפני כחודשיים וחצי חתמה חני הורוביץ, בעלי קבוצת הורוביץ, על אופציה לרכישת הקרקע לבניית מגדל בן 19 קומות הכולל 70 דירות, וכעת כ-80% ממנו כבר נמכר.

לדברי הורוביץ, "קצב המכירות הפתיע אותנו ובעז"ה נקדים את היעד שהגדרנו לעצמנו. עיקר הרוכשים הם אנשי היי-טק, רואי חשבון ועורכי דין שזיהו את הפוטנציאל בשכונה האטרקטיבית. המחירים התחרותיים ביחס לאזור, השכונה האטרקטיבית והמגדל הייחודי שעוצב על ידי אילן פיבקו, הובילו לכך שהביקוש גבוה מאוד".

קבוצת הורוביץ תקים את מגדל "הורוביץ במושבה" ברחוב משה סנה באם המושבות שבפתח תקווה. המגדל תוכנן על ידי אדריכל העל אילן פיבקו, וכולל דירות 5 מרווחות בשטח של 120 מ"ר עם מרפסות ענקיות של כ-20 מ"ר, כמו גם דירות גן 5 חדרים בשטח של כ-140 מ"ר עם גינה ענקית בשטח של 200 מ"ר. המחיר לדירת 5 חדרים החל מ-1.59 מיליון שקל לשם השוואה, המחיר הממוצע לדירת 5 חדרים באזור עומד על 1.9 מיליון שקל. המחיר לדירת גן 5 חדרים בשטח של 120 מ"ר עם גינה ענקית של כ-200 מ"ר הוא החל מ-2.39 מיליון שקל, ואילו דירת גן 6 חדרים בשטח של 138 מ"ר עם גינה של 200 מ"ר נמכרת במחיר של החל מ-2.49 מיליון שקל. 

היתרון הגדול של המגדל הוא המיקום הטוב ביותר באם המושבות כאשר החזית פונה לשכונת צמודי קרקע והנוף פתוח עד לים התיכון. המגדל יכלול חניות תת-קרקעיות, מחסנים, לובי מפואר ואולם אירועים לרשות דיירי הבניין. הדירות כוללות מפרט עשיר: בחירה של מספר סוגי מטבח מפוארים, פרקטים בכל חדרי השינה והכנה למיזוג אוויר מרכזי.

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר