יום פתוח בבית הספר לארכיטקטורה אוניברסיטת אריאל

בואו לחוות את הכיף שביצירה בסביבה תוססת ומעורבת, בה מתפתחת חשיבה ועשייה אדריכלית משמעותית חדשנית ורלוונטית.

ארכיטקטורה או אדריכלות היא הדיסציפלינה של יצירת מקום מתוך גישה אתית, מדעית ואמנותית כאחד בהקשר תרבותי, חברתי, סביבתי וטכנולוגי. ארכיטקט – ארכי- טקט –"ראש הבנאים", האדם האחראי על עבודות התכנון והבניה. אדריכל – ארד- היכל - "עבד ההיכל" – האדם המשרת בקודש האחראי על איכות החיים במקום אותו הוא יוצר. המכלול של שתי תכונות אלה באישיותו ובהכשרתו מהווה את הבסיס לאחריותו הציבורית ולמחויבותו לסביבה ולחברה.

פעילות ביה"ס הם פועל יוצא של מערכת יחסים המושפעת מערכי היסוד הבאים: אתיקה אישית ומקצועית, גישה אקולוגית לסביבה, מקצוענות, גישה חברתית סולידרית של דאגה לאחר וחתירה לאסתטיקה בעלת יופי פנימי וחיצוני כאחד. בוגרי ביה"ס מוכשרים להיות יצירתיים בעלי מחשבה עצמאית ויכולת לעבודת צוות, מקצוענים הרוחשים כבוד למקצוע, שולטים ברזיו, בעלי רגישות ואחריות חברתית וסביבתית, מעורבים, משפיעים ומקדמים סביבת חיים איכותית. ביה"ס לארכיטקטורה באוניברסיטת אריאל מהווה סביבה תוססת, אנרגטית ומעורבת, בו מתפתחת חשיבה ועשייה אדריכלית משמעותית, חדשנית, מקורית, עשירה ורלוונטית.

המגוון האנושי הפלורליסטי של ביה"ס מורכב ממגוון סטודנטים: תושבים ותיקים, עולים חדשים, תושבי פריפריה ועוד, שראיית עולמם באה ממחוזות מגוונים ומתרבויות שונות דבר המעצים ומפרה את גישתו הפלורליסטית. ביה"ס העמיד בוגרים רבים תוך הצבת תנאים ביקורתיים במיוחד לגבי מתן תואר בוגר בארכיטקטורה וזאת כדי להבטיח איכות מקסימאלית לבוגריו אשר משתלבים בהצלחה בכל תחומי הדיסציפלינה האדריכלית ומייצגים אותו בכבוד הן בפרקטיקה והן באקדמיה.

תמהיל סגל ההוראה הוא מקצועי ורב תחומי כאחד. במסגרתו פועלים אדריכלים מתחום הפרקטיקה, תיאורטיקנים, חוקרים והיסטוריונים מהאקדמיה, יחד עם תחומים נלווים ומשלימים כגון: הנדסה, מדעי הטבע והחברה, תקשורת, מדעי הרוח, וכדומה. 

תכנית הלימודים מכוונת להכשיר את בוגריה לאתגרים שיעמדו בפני הארכיטקטים במאה ה-21 לצד ידע מקצועי - בסיסי, הרגלי עבודה, שיטתיות בעיצוב ארכיטקטוני, תכנית זו נועדה לפתוח לבוגר אשנב אל תרבות זמננו, להרחיב את השכלתו, להעמיק את הידע המקצועי, להתעדכן ולהתכונן לשינויים שיחולו בחברה, בשיטות הבניה ובשוק העבודה. בתום 5 שנות לימוד יוכלו הבוגרים לעסוק כמתכננים וכמעצבים של הסביבה הפיזית החל מעיצוב עירוני, שכונות מגורים, מבני ציבור ומבני מגורים וכלה בתחומים הקרובים - עיצוב פנים וריהוט.

ביה"ס מקיים תערוכות בוגרים המתקיימות במרכזי הערים הראשיות בסוף כל שנה ובהן מוצגים פרויקטים של סטודנטים מצטיינים מכל שנות הלימוד. תלמידי שנה ה' אחראים עצמאית על ארגון ואוצרות התערוכות ותוצאותיהן מדברות בעד עצמן. ביה"ס מקיים גם תערוכות מתחלפות בין כתליו במהלך כל שנת הלימודים.

תלמידי ביה"ס זוכים להישגים מרשימים בתחרויות ארציות ובין לאומיות להלן רשימה חלקית של הזוכים בשנים האחרונות:

2012-  פרס עזריאלי - לפרויקטי גמר מצטיינים בבתי הספר לאדריכלות בישראל – תומר רבינוביץ זכיה בציון לשבח.

2013 - אות העיצוב הישראלי - בקטגוריית הסטודנטים מכלל בתי הספר לאדריכלות בישראל - יעל קויתי זכיה בפרס הראשון 

2013-  פרס עזריאלי - לפרויקטי גמר מצטיינים בבתי הספר לאדריכלות בישראל – אלי קלר זכיה בקטגוריית נבחר הקהל.

2014-  תחרות פרס עזריאלי - לפרויקטי גמר מצטיינים בבתי הספר לאדריכלות בישראל – לירן יהודה שוקרון זכיה במקום השלישי. 

 

היום הפתוח בביה"ס לארכיטקטורה באוניברסיטת אריאל מתקיים ביום ב' 20.4.15 בשעה 14:00.

15.00-16.00התכנסות וכיבוד קל

16.00-18.00 ביקור בהנחיות ובהגשות של הסטודיו הארכיטקטוני

במקום יתקיים רישום למבחני הכניסה שיערכו ביום א 26.4.15

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר