ישראל דוד יזכה לפרס מפעל חיים מטעם המועצה העולמית לבנייה גבוהה

ישראל דוד, מ"מ יו"ר איגוד המהנדסים לבנייה ותשתיות, שמוביל את משרד התכנון דוד מהנדסים בע"מ, הוכרז על ידי המועצה העולמית לבנייה גבוהה כחתן הפרס מפעל חיים על תרומתו העולמית בתחום הבנייה הגבוהה בעולם. את הפרס, Fazlur R. Khan Lifetime Achievement Winner, הוא יקבל באפריל, במעמד כנס מועצת CTBUH בשנג'ן שבסין, שייערך השנה בסימן חדשנות. במעמד הטקס יציג דוד את הישגיו ההנדסיים, שרובם הם במסגרת פרויקטים שנבנו בישראל.

 

ישראל דוד

 

המועצה העולמית לבנייה גבוהה ממוקמת במכון הטכנולוגי של אילינוי שבשיקגו ארה"ב. חברים כמיליון אנשים מכל העולם וחברות בה כ-4,000 חברות הנדסה, אדריכלים, יזמים וקבלנים. השנה חוגגת המועצה 50 להיווסדה והאירוע יצוין בכנס שייערך בשיקגו, בחודש אוקטובר.המועצה מקדמת את הידע והמחקר בתחום מבנים רבי קומות. כמו כן, היא פועלת לשיתופי ידע ועורכת כנסים בכל העולם כששני המרכזיים בהם מהווים מוקד עניין רב. השנה הם ייערכו בשנג'ן, סין, ובשיקגו, ארה"ב. 

 

למועצה סניפים בכל העולם ובישראל מנהלים את הסניף שני ארגונים - איגוד המהנדסים לבנייה ותשתיות ועמותת האדריכלים. חברי הנהלת המועצה בארץ: יו"ר איגוד המהנדסים יגאל גוברין, יו"ר עמותת האדריכלים דוד כנסו, אדריכל משה צור, אדריכל גיל שנהב וישראל דוד.

 

המועצה מעניקה פרס על מפעל חיים ב-15 שנה האחרונות ובין זוכי הפרס ניתן למצוא את המהנדסים ריצרד טומסטי, ישראל סניוק.

 

"הפרס הזה שייך לענף ההנדסה במדינת ישראל", ציין דוד בתגובה. "זאת הכרה בין לאומית על מה שאנחנו עושים כאן, בענף הבנייה, ב-10 השנים האחרונות. לא הייתי זוכה לעשות את מה שעשיתי אם לא היו לי שותפים לדרך, במשרד וגם בענף, כל אחד בחלקו". 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר